Oszacowanie wartości zamówienia na obsługę merytoryczną i techniczną Centrum Przedsiębiorcy Punkt Kontaktowy na terenie Polski

W celu przygotowania zamówienia, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zwraca się z prośbą o przesyłanie szacowania wartości ofert na obsługę merytoryczną i techniczną Centrum Przedsiębiorcy Punkt Kontaktowy.

Przedmiot zamówienia dotyczy oszacowania wartości usługi polegającej na obsłudze merytorycznej i technicznej Placówki - Centrum Przedsiębiorcy Punkt Kontaktowy, zlokalizowanego na terenie Polski i zapewnionej przez Wykonawcę oraz zapewnienie realizacji zadań, dla których punkt został utworzony w ramach realizacji przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii projektu pt: "Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego Trzeciej Generacji".
Okres realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy.

Prosimy o przesyłanie szacowania kosztów do 26 kwietnia 2019 roku, do godziny 12.00 na adres: tomasz.majda@mpit.gov.pl, podając w tytule wiadomości: „Szacowanie kosztów oferty na obsługę Centrum Przedsiębiorcy Punkt Kontaktowy na terenie Polski".
Do wiadomości należy załączyć uzupełniony formularz ofertowy.

docx Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

0.04MB

doc Formularz ofertowy

0.06MB

docx Wyposażenie placówki CPPK

0.03MB

docx Instrukcja realizacji procesów w CPPK na terenie Polski

0.03MB

Navigation Menu

Metrics

Informacje o publikacji dokumentu
Opublikowano: 15.04.2019 10:59
Osoba publikująca: Agata Żołnacz-Okoń
Zmodyfikowano: 15.04.2019 10:59
Osoba modyfikująca: Agata Żołnacz-Okoń
Wytwarzający/ Odpowiadający: Marta Śliżewska-Turek
Tytuł Wersja Data zmiany/utworzenia Osoba modyfikująca Osoba Publikująca
Oszacowanie wartości zamówienia na obsługę merytoryczną i techniczną Centrum Przedsiębiorcy Punkt Kontaktowy na terenie Polski 1.0 15.04.2019 10:59 Agata Żołnacz-Okoń Agata Żołnacz-Okoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP