W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania

29.06.2021

W ramach procedury rozeznania rynku Departament Gospodarki Cyfrowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na usługę audytu dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania.

Kody CPV

72150000-1 Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW

73110000-6 Usługi badawcze

Informacje ogólne

Przed przygotowaniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z dokumentami SOPZ, stanowiącymi załączniki do zapytania.

Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie nie później niż do 31 stycznia 2022 r.

Zostanie wybrana ta z ofert, która spełni wszystkie wymagania i zaprezentuje najkorzystniejszy bilans punktacji według kryteriów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Warunki udziału

I Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu badań dostępności serwisów internetowych dla osób z niepełnosprawnościami, które to audyty dotyczyły spełniania wymogów zawartych w wytycznych WCAG 2.1. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.

II Wymagania niezbędne względem zespołu

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły przynajmniej 3 audyty dostępności (w rozumieniu WCAG) systemów informatycznych (w tym stron internetowych i aplikacji mobilnych). Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.

Kryteria wyboru oferty

  1. Cena całkowita
    Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 100 pkt;
  2. Doświadczenie Wykonawcy
    wg reguły „spełnia – nie spełnia”;
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Składanie ofert

Oferty prosimy przesyłać do 7 lipca 2021 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres: efakturowanie@mrpit.gov.pl lub poprzez dedykowany formularz ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności.

Osoba do kontaktu

Michał Paćkowski, efakturowanie@mrpit.gov.pl

Informacja o wyborze Wykonawcy

Proponuje się udzielić zamówienia Wykonawcy: Agileo IT Human Value Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 6a, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Materiały

Link do ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności
IPU audyt dostępności
1​_IPU.doc 0.50MB
Wykaz usług audyt dostępności
2​_Wykaz​_usług.doc 0.04MB
Wykaz osób audyt dostępności
3​_Wykaz​_osób.doc 0.07MB
Oświadcznie poufności audyt dostępności
4​_oświadczenie​_poufność.docx 0.03MB
Umowa PPDO wzór audyt dostępności
5​_umowa​_PPDO​_wzór.docx 0.06MB
Formularz ofertowy audyt dostępności
6​_Formularz​_ofertowy.doc 0.06MB
SOPZ audyt dostępności
SOPZ​_audyt​_dostępności.docx 0.04MB
Informacja z otwarcia ofert 7 07 2021
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_Audyt​_dostępności.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.06.2021 14:02 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Paćkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 4.0 21.07.2021 13:03 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 3.0 07.07.2021 15:03 Agata Kubel-Grabau
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 2.0 01.07.2021 09:01 Agata Kubel-Grabau
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 1.0 29.06.2021 14:02 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}