ekspert ds. merytorycznych i kontroli w Wydziale Projektów w Departamencie Planowania Przestrzennego
02.12.2025
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. merytorycznych i kontroli
w Wydziale Projektów w Departamencie Planowania Przestrzennego
Liczba stanowisk pracy: 6
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Warszawa, Chałubińskiego 4/6
Przewidywane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze max 8800 zł brutto
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zadań w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach inwestycji A1.3.1 Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego.
- Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami.
- Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP).
- Opracowywanie/ uzgadnianie/ monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów: opracowywanie projektu planu finansowego i układu zadaniowego, sporządzanie pierwszego planu finansowego i układu zadaniowego oraz jego aktualizowanie, zgłaszanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym.
- Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych planowanie/ projektowanie narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych: pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych.
- Udzielanie informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych): przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej/ inne wnioski i zapytania.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza z zakresu finansów publicznych, wydatkowania środków z funduszy UE
- Rzetelność i terminowość w realizacji zadań
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
Wymagane dokumenty:
- cv i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty aplikacyjne wraz z zaznaczonym w temacie wiadomości tytułem „DPR-42-ekspert-merytoryka i kontrola” prosimy przesłać na adres: rekrutacja@mrit.gov.pl
Termin składania dokumentów: do 02.01.2026
Kontakt w przypadku pytań merytorycznych i dotyczących pracy w tym wydziale - nr tel.: 22 323 41 91 , w przypadku pytań dotyczących rekrutacji – nr tel.: 22 411 99 81
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami, możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas rekrutacji do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6 %
Dołącz, jeśli posiadasz, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Umożliwi to skorzystanie z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Finansów i Gospodarki obsługiwany przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5. Kontakt do administratora: tel.: 222 500 123. Adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-68477-29007-EFSHR-25. Adres skrytki na ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrit.gov.pl.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe