W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ekspert ds. merytorycznych i kontroli w Wydziale Projektów w Departamencie Planowania Przestrzennego

02.12.2025

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Ekspert ds. merytorycznych i kontroli

 

w Wydziale Projektów w Departamencie Planowania Przestrzennego

 

Liczba stanowisk pracy: 6

Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: Warszawa, Chałubińskiego 4/6

Przewidywane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze max 8800 zł brutto

Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach inwestycji A1.3.1 Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego.
  • Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami.
  • Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP).
  • Opracowywanie/ uzgadnianie/ monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów: opracowywanie projektu planu finansowego i układu zadaniowego, sporządzanie pierwszego planu finansowego i układu zadaniowego oraz jego aktualizowanie, zgłaszanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym.
  • Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych planowanie/ projektowanie narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych: pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych.
  • Udzielanie informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych): przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej/ inne wnioski i zapytania.

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu finansów publicznych, wydatkowania środków z funduszy UE
  • Rzetelność i terminowość w realizacji zadań  
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja

 

Wymagane dokumenty:

  • cv i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty aplikacyjne wraz z zaznaczonym w temacie wiadomości tytułem „DPR-42-ekspert-merytoryka i kontrola” prosimy przesłać na adres: rekrutacja@mrit.gov.pl

Termin składania dokumentów: do 02.01.2026

Kontakt w przypadku pytań merytorycznych i dotyczących pracy w tym wydziale - nr tel.: 22 323 41 91 , w przypadku pytań dotyczących rekrutacji – nr tel.: 22 411 99 81

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami, możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas rekrutacji do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6 %

Dołącz, jeśli posiadasz, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Umożliwi to skorzystanie z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Finansów i Gospodarki obsługiwany przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5. Kontakt do administratora: tel.: 222 500 123. Adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-68477-29007-EFSHR-25. Adres skrytki na ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrit.gov.pl.

Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

{"register":{"columns":[]}}