W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie usług obejmujących nasadzenia, utrzymanie i pielęgnację zieleni oraz realizację prac porządkowych w Ministerstwe Rozwoju i Technologii.

27.05.2022


I.    Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie prac obejmujących:

  1. usługi utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin wraz z dostawą niezbędnych materiałów - wewnątrz budynku,
  2. usługi utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin/terenów zielonych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w okresie: marzec-październik - prace na terenie zewnętrznym,
  3. okresowe i dodatkowe prace na terenie zewnętrznym w zakresie:
  • uzupełniających nasadzeń bylin i roślin kwitnących oraz usuwania ich po okresie kwitnienia – na terenie zewnętrznym,
  • uzupełniających albo zamiennych nasadzeń drzew i krzewów - na terenie zewnętrznym ,
  • okresowych prac porządkowych związanych z usunięciem obumarłych drzew lub krzewów – na terenie zewnętrznym,
  • okresowych prac porządkowych związanych z przesadzaniem roślin ozdobnych – wewnątrz budynku,
  • dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych wewnętrznych,
  • dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych (jednorocznych) zewnętrznych,
  • dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych (wieloletnich) zewnętrznych,
  • utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych wewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
  • utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych (jednorocznych) zewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
  • utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych (wieloletnich) zewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
  • dostawa i pielęgnacja w okresie Świąt (grudzień-styczeń) roślin/iglaków do wnętrza  budynku,
  • dostawa i pielęgnacja w okresie Świąt (grudzień-styczeń) roślin/iglaków na zewnątrz budynku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący: rodzaj prac, miejsce  prac, zakres prac, częstotliwość prac, gatunek i liczbę roślin objętych zakresem prac, a także powierzchnię całkowitą terenów i liczbę donic wraz z roślinami przewidzianymi do utrzymania i pielęgnacji, a ponadto szacunkową liczbę planowanych dodatkowych prac – stanowi załącznik do zaproszenia.


II.    Kryteria oceny ofert


Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
Lp    Kryterium    Znaczenie w %
1    Cena (C)    60
2    Doświadczenie oferenta w zakresie wykonywania usług dotyczących nasadzeń i pielęgnacji zieleni (DW)    20
3    Doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze (DO)    20
    RAZEM    100
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Lp = C + DW + DO,
gdzie:
1)    Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
2)    C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena, C=Cmin/Cwn x60, gdzie:
Cmin - cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena badanej oferty
3)    DW - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – doświadczenie Wykonawcy.

Zamawiający przyzna punkty w kryterium doświadczenie Wykonawcy za każdą pracę, w zakresie określonym w punkcie 4 ust. 1, wg poniższej punktacji:

  • 4 lub więcej prac – 20 pkt
  • 3 prace – 10 pkt
  • 2 prace  –  0 pkt

Punkty będą przyznawane na podstawie informacji umieszczonych przez Wykonawcę w formularzu, z uwzględnieniem konieczności wykazania spełniania warunków sformułowanych w pkt 4 ust.1.
Oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnego warunku oraz nie udokumentowano deklarowanego doświadczenia  – nie będą brane pod uwagę.
4)    DO – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze.
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy w kryterium - doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze - w zakresie określonym w punkcie 4 ust. 2, wg poniższej punktacji:

  • 4 lub więcej lat doświadczenia - 20 pkt
  • 3 lata doświadczenia – 10 pkt
  • 2 lata doświadczenia – 0 pkt

Punkty będą przyznawane na podstawie informacji umieszczonych przez Wykonawcę w formularzu, z uwzględnieniem konieczności wykazania spełniania warunków sformułowanych w pkt 4 ust. 2.
Oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnego warunku oraz nie udokumentowano deklarowanego doświadczenia  – nie będą brane pod uwagę.


III.    Warunki udziału


Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy:

  1. którzy posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie usług dotyczących nasadzeń i pielęgnacji zieleni -  w tym w ciągu 3 lat przed terminem złożenia oferty zrealizowali minimum 2 prace polegające na wykonaniu nasadzeń i pielęgnacji roślinności w ramach odrębnych umów/zleceń.
    W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca do oferty musi dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac: referencje, protokoły odbioru, itp. z ostatnich 3 lat. Informacja o liczbie wykonanych prac musi być przedstawiona w formularzu ofertowym;
  2. którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w tym co najmniej jedną osobą mającą doświadczenie przy wykonywaniu prac ogrodniczych (minimum 2 lata).
    W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą przewidzianą do pielęgnacji zieleni (ogrodnik) posiadającą doświadczenie w pielęgnacji zieleni minimum 2 lata – poprzez przedłożenie umów, zakresów obowiązków, itp. Informacja o liczbie lat doświadczenia musi być przedstawiona w formularzu ofertowym;\\
  3. którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
  4. którzy udzielą gwarancji na wykonane prace na okres 12 miesięcy,
  5. w stosunku do których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)*.


IV.    Warunki finansowe rozliczeń i płatności

  1. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
  2. Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia;
  3. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela zamawiającego bez zastrzeżeń;
  4. Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego - w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
  5. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.


V.    Dodatkowe informacje

  1. Zmawiający przewiduje zorganizowanie spotkania/wizji lokalnej w celu umożliwienia zapoznania się z miejscem wykonywania prac. Spotkanie/wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 01.06.2022 r. o godz. 10:00 na terenie nieruchomości Ministerstwa Rozwoju  i Technologii. Osoby, które przybędą na wizję lokalną (wejście od Pl. Trzech Krzyży 3/5 – recepcja) zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.
  2. Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
  4. Umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
  5. Przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  7. Oferty przesłane po terminie oraz oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnych warunków oraz nie udokumentowano deklarowanych doświadczeń – nie będą brane pod uwagę.
  8. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawie zapytania ofertowego:

Barbara Winiarz, e-mail: Barbara.Winiarz@mrit.gov.pl


VI.    Sposób przygotowania i termin składania ofert


Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy oraz dokumenty w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie do dnia 17.06.2022 r.

 

Załączniki:
1)    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
2)    kosztorys ofertowy,
3)    formularz ofertowy.

 

* zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Materiały

Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2022-2023
Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2022-2023.docx 0.04MB
Kosztorys​_ofertowy​_zieleń​_2022-20231
Kosztorys​_ofertowy​_zieleń​_2022-20231.xlsx 0.02MB
Formularz​_ofertowy2022docx
Formularz​_ofertowy2022docx.docx 0.04MB
Notatka​_służbowa​_2022
Notatka​_służbowa​_2022.doc 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.05.2022 16:13 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie usług obejmujących nasadzenia, utrzymanie i pielęgnację zieleni oraz realizację prac porządkowych w Ministerstwe Rozwoju i Technologii. 1.0 27.05.2022 16:13 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}