W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Aktualizacja: wydłużenie terminu składania ofert - zestawy welcome pack na potrzeby MRiT

01.07.2022

.

Aktualizacja - przedłużenie terminu składania ofert w związku z pytaniami Wykonawców  Oferty wraz z próbkami prosimy przesłać do dnia 13.07.2022 r. na adres: SekretariatBA@mrit.gov.pl  Zamawiający publikuje odpowiedzi na zadane przez Wykonawców pytania.

I. INFORMACJE PODSTAWOWE:

  1. W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii („Zamawiający”) zaprasza do składania ofert na dostawę zestawów gadżetów welcome pack.
  2. Kod CPV: 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe)
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
  4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  5. Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.
  6. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem.
  7. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U z 2021 poz. 1129, ze zm.) Prawo zamówień publicznych.

II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Szczegółowy opis przedmiotu zakupu (OPZ) określa załącznik nr 1 do Zaproszenia.

III. WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI:

  1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia przedmiotu zakupu są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
  2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując przedmiot zakupu.
  3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.

IV. KRYTERIA OCENY OFERT:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium:
Wartość punktowa oferty (Wpkt), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Wpkt = Wcen + Wczas
gdzie:
Wcen – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „cena” – max. 80 pkt
Wczas – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „czas dostawy” – max. 20 pkt.
gdzie:
Wcen – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „cena”, zostanie wyliczona za
pomocą następującego wzoru:
Wpkt = 80 x (CenaMin/CenaOfe) [pkt]
gdzie:
CenaMin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie
CenaOfe - cena badanej oferty
Wczas – wartość punktowa oferty wg kryterium cząstkowego „czas dostawy”, zostanie ustalona wg tabeli:
Czas dostawy  Liczba punktów:
14 dni - 20
21 dni - 10
powyżej 21 dni - 0

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Wymagane jest złożenie próbek na etapie składania ofert.
  6. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

VI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 11 lipca 2022 r.
  2. Ofertę należy przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - gadżety welcome pack”.
  3. Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona w terminie wskazanym powyżej.

VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w pkt IV Zaproszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
  4. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym złożoną ofertą.

VIII. INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

IX. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
  4. Oświadczenie wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,  zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Zaproszenia

X. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

  1. Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy: oczywistych omyłek pisarskich; oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

XI. OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU (w godzinach pracy urzędu):

  1. Agnieszka Włazowska tel. (22) 411 92 62, adres e-mail: agnieszka.wlazowska@mrit.gov.pl
  2. Tomasz Jurkiewicz tel. (22) 411 92 34, adres e-mail: tomasz.jurkiewicz@mrit.gov.pl

XII. Załączniki:

  1. OPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zakupu,
  2. Wzór - Formularz Ofertowy,
  3. Wzór umowy,
  4. Klauzula informacyjna RODO,
  5. Oświadczenie RODO.
  6. Oświadczenie wykonawcy

 

 

Materiały

zał​_1​_-​_OPZ​_-​_office​_pack
zał​_1​_-​_OPZ​_-​_office​_pack.doc 15.97MB
zał​_2​_-​_Wzór​_-​_Formularz​_Ofertowy​_-​_office​_pack
zał​_2​_-​_Wzór​_-​_Formularz​_Ofertowy​_-​_office​_pack.docx 0.03MB
zał​_3​_-​_Wzór​_-​_umowa​_-​_office​_pack
zał​_3​_-​_Wzór​_-​_umowa​_-​_office​_pack.docx 0.03MB
zał​_4​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_office​_pack
zał​_4​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_office​_pack.docx 0.02MB
zał​_5​_-​_Oświadczenie​_RODO​_-​_office​_pack
zał​_5​_-​_Oświadczenie​_RODO​_-​_office​_pack.docx 0.01MB
zał​_6​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy​_-​_przeciwdziałanie​_agresji​_-​_office​_pack
zał​_6​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy​_-​_przeciwdziałanie​_agresji​_-​_office​_pack.docx 0.03MB
Pytania​_i​_odpowiedzi​_zestawówy​_welcome​_pack
Pytania​_i​_odpowiedzi​_zestawówy​_welcome​_pack.docx 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.07.2022 12:10 Katarzyna Łacheta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Włazowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Aktualizacja: wydłużenie terminu składania ofert - zestawy welcome pack na potrzeby MRiT 2.0 08.07.2022 12:09 Katarzyna Łacheta
Zaproszenie do składania ofert zestawy welcome pack 1.0 01.07.2022 12:10 Katarzyna Łacheta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}