Jak zostać dostawcą U.S. Army w Polsce
18.09.2025
Zapraszamy na spotkanie informacyjne dla przedsiębiorców w dniu 7 października 2025 r. w Gdańsku. To wyjątkowe spotkanie informacyjne o możliwościach współpracy z U.S. Army w Polsce.
To niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się, jak zostać zarejestrowanym dostawcą, poznać procedury przetargowe, rodzaje kontraktów oraz kluczowe wymagania prawne i dokumentacyjne.
Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące rejestracji w systemach amerykańskich, zasad rozliczeń oraz najczęściej popełnianych błędów, które warto ominąć. Spotkanie zakończy sesja pytań i odpowiedzi, podczas której będzie można rozwiać wszelkie wątpliwości i uzyskać cenne porady.
Organizatorem spotkania jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii i Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Obowiązuje rejestracja przez formularz dostępny na stronie PSSE - szkolenie rejestracja