W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak zostać dostawcą U.S. Army w Polsce

18.09.2025

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dla przedsiębiorców w dniu 7 października 2025 r. w Gdańsku. To wyjątkowe spotkanie informacyjne o możliwościach współpracy z U.S. Army w Polsce.

To niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się, jak zostać zarejestrowanym dostawcą, poznać procedury przetargowe, rodzaje kontraktów oraz kluczowe wymagania prawne i dokumentacyjne. 

Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące rejestracji w systemach amerykańskich, zasad rozliczeń oraz najczęściej popełnianych błędów, które warto ominąć. Spotkanie zakończy sesja pytań i odpowiedzi, podczas której będzie można rozwiać wszelkie wątpliwości i uzyskać cenne porady.

Organizatorem spotkania jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii i Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Obowiązuje rejestracja przez formularz dostępny  na stronie PSSE - szkolenie rejestracja

{"register":{"columns":[]}}