Komunikat Nr 116 / 2025
16.10.2025
Agencja Komunikacji i Informacji NATO (NCIA) poszukuje informacji od przedsiębiorstw i instytucji naukowych w celu zebrania opinii na temat potencjalnych możliwości wdrożenia zewnętrznego, opartego na sztucznej inteligencji Centrum Obsługi Klienta, które będzie pełnić funkcję „frontu sprzedaży” ESOC dla wszystkich użytkowników i usług.
Informacje o przedsięwzięciu – badanie rynku
Nr ref: RFBV-07386
CALL CENTER OUTSOURCING & AI
W ciągu ostatnich trzech lat ESOC poczyniło znaczne postępy we wzmacnianiu zespołów i poprawie efektywności usług. Jednak luki w danych podstawowych i artefaktach usługowych ograniczają dalszy postęp. Wydarzenie Rapid Improvement Event (RIE) Detect to Correct (D2C) potwierdziło te luki, podkreślając potrzebę zewnętrznego wsparcia konsultacyjnego w celu przyspieszenia prac nad dokumentacją i poprawą zarządzania usługami.
Dokument zawierający opis zapytania wraz z kontaktem do organizatorów można uzyskać wysyłając wiadomość na adres mzp@mrit.gov.pl
Odpowiedzi należy przesłać bezpośrednio do organizatorów projektu - NCIA w terminie do 24 listopada 2025 r do g. 12:00 (czasu brukselskiego)
Kontakt w Departamencie Handlu i Współpracy Międzynarodowej MRiT:
Ewa Swędrowska: tel. (22) 411 97 83,
Artur Dąbkowski: tel. (22) 411 95 59,
Przemysław Nowak tel. (22) 411 99 85
e-mail: mzp@mrit.gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 17.10.2025 10:55 Ewa Swędrowska-Dziankowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Swedrowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Komunikat Nr 116 / 2025 | 1.0 | 17.10.2025 10:55 Ewa Swędrowska-Dziankowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP