W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat Nr 18 / 2023

15.03.2023

Agencja Komunikacji i Informacji NATO (NCIA) przedstawiła informację o zaproszeniu do złożenia ofert na świadczenie profesjonalnej obsługi imprez firmowych

Informacje o przetargu
Nr ref. IFB-CO-115881-NID

Przewidywany okres realizacji kontraktu –  jedna konferencja w IV kwartale 2024 r. oraz cztery w latach 2026 - 2029
Szczegółowy opis zamówienia jest w załączonym dokumencie

Wszystkie prace związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem konferencji, w tym projekt i obsługa muszą być świadczone przez firmy działające w krajach NATO i pracowników mających obywatelstwo kraju członkowskiego NATO.

Wniosek o wydanie deklaracji uprawnienia

Zainteresowane firmy,  powinny złożyć wniosek o  wydanie deklaracji uprawnienia do udziału w przetargu – do Departamentu Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii do 21 marca 2023 w formie elektronicznej na adres mzp@mrit.gov.pl

Wymóg posiadania deklaracji dotyczy każdego przedsiębiorcy, który ubiega się o udzielenie zamówienia wspólnie ( w ramach konsorcjów).

Regulamin udzielania deklaracji uprawnienia do udziału w przetargach NATO wraz z wzorem wniosku dostępny jest pod adresem strona MRiT NATO

Kontakt w Departamencie Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii: Ewa Swędrowska, tel.: (22) 411 97 83, e-mail:
 

 

Materiały

IFB-CO-115881-NID- konferencje
NCIA-​_konferencje​_(wer2).pdf 0.43MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2023 15:19 Ewa Swędrowska-Dziankowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Swędrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat Nr 18 / 2023 1.0 14.03.2023 15:19 Ewa Swędrowska-Dziankowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}