W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat Nr 55 / 2025

08.05.2025

Agencja Komunikacji i Informacji NATO (NCIA) poszukuje informacji od przedsiębiorstw i instytucji naukowych dotyczących dostępnych komercyjnie rozwiązań, które spełnią lub przewyższą wymagania NATO w zakresie outsourcingu usług wsparcia użytkownika końcowego na poziomie L0 i L1 w zakresie problemów poniżej poziomu NATO RESTRICTED.

Informacje o przedsięwzięciu – badanie rynku
Nr ref.:   MS-06795
Enterprise service Operations centre level 0 / level 1 – support and call center capability enhacement

Ta inicjatywa obejmie wszystkie podstawowe aspekty wsparcia użytkowników, w tym zarządzanie incydentami i realizację żądań, funkcję call center, obsługę zgłoszeń i zarządzanie eskalacją. Integracja automatyzacji i AI dodatkowo umożliwi wydajną klasyfikację zgłoszeń, ustalanie priorytetów i przepływu pracy.

Dokument zawierający opis zapytania wraz z kontaktem do organizatorów jest dostępny na stronie NCIA badanie rynku

Odpowiedzi należy przesłać bezpośrednio do organizatorów projektu w terminie do 6 czerwca  2025 r do g. 12:00 (czasu brukselskiego)

Kontakt w Departamencie Handlu i Współpracy Międzynarodowej MRiT:
Ewa Swędrowska: tel. (22) 411 97 83,
Artur Dąbkowski: tel. (22) 411 95 59,
e-mail: mzp@mrit.gov.pl

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.05.2025 11:28 Ewa Swędrowska-Dziankowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Swędrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat Nr 55 / 2025 1.0 08.05.2025 11:28 Ewa Swędrowska-Dziankowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}