W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat Nr 66 / 2025

17.05.2025

Kwatera Główna NATO, Biuro Kontroli Finansowej zaprasza do składania ofert na świadczenie usług lotniczych VIP dla pracowników Kwatery Głównej NATO.

Informacje o przetargu

Request for Proposal (RFP) 2025-78408 – VIP Air Travel Services

Firmy biorące udział w przetargu muszą spełniać następujące warunki

  • Być firmą z kraju należącego do NATO
  • Posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie podróży lotniczych VIP, w tym wykonanie co najmniej 3 umów o zakresie zasadniczo podobnym do wymagań opisanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert
  • Posiadać dobrą sytuację finansową i prawną oraz wystarczające zdolności i zasoby, aby zapewnić usługi określone w Specyfikacji;
  • Mieć kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami NATO

Więcej informacji o postepowaniu można uzyskać wysyłając e-mail na adres mzp@mrit.gov.pl

Elektroniczna wersja IFB zostanie opublikowana na stronie HQ NATO.

Firmy zainteresowane udziałem w postępowaniu powinny się zarejestrować na podanej stronie lub porozumieć z organizatorami w celu umieszczenia na liście oferentów.

Termin składania ofert:  8 czerwca 2025 r. bezpośrednio do organizatora przetargu  - HQ NATO

Kontakt w Departamencie Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii:
 Ewa Swędrowska: tel. (22) 411 97 83,
Artur Dąbkowski: tel. (22) 411 95 59,
e-mail: mzp@mrit.gov.pl

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.05.2025 17:19 Ewa Swędrowska-Dziankowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Swędrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat Nr 66 / 2025 1.0 20.05.2025 17:19 Ewa Swędrowska-Dziankowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}