W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat Nr 90 / 2023

30.08.2023

Organizacja Naukowo-Technologiczna, Centrum Badań i Eksperymentów Morskich zaprasza przedsiębiorców do zgłaszania zainteresowania udziałem w przetargu na dostawę sprzętu, oprogramowania i usług COTS w celu wdrożenia dwóch samodzielnych demonstratorów w Centrum Badań i Eksperymentów Morskich NATO STO w La Spezii (Włochy)

Informacje o przedsięwzięciu
Nr ref:  CMRE-23-012
Angielska nazwa przetargu:   Provision of COTS hardware, software and services for the implementation of two standalone demonstrators at STO CMRE.

Miejsce realizacji kontraktu: CMRE w La Spezia, Włochy
Okres realizacji zamówienia: styczeń 2024

W przetargu mogą brać udział firmy zarejestrowane w państwach członkowskich NATO.

Więcej informacji o zakresie przetargu znajduje się w załączonym materiale

Wniosek o zgłoszenie w formie nominacji

Firmy, zainteresowane udziałem w przetargu, powinny złożyć wniosek o zgłoszenie w formie nominacji do udziału w przetargu w formie elektronicznej do dnia 4 września 2023 na następujący adres:  mzp@mrit.gov.pl

Regulamin zgłaszania w formie nominacji do udziału w przetargach NATO wraz z wzorem wniosku dostępny jest na: stronie MRiT NATO

Kontakt w Departamencie Handlu i Współpracy Międzynarodowej MRiT:
Ewa Swędrowska: tel. 22 411 97 83
Artur Dąbkowski tel. 22 411 95 59
e-mail: mzp@mrit.gov.pl

 

Materiały

STO- CMRE 23-012 - dostawa sprzętu
NOI​_IFIB-CMRE-23-012-kk​_(002).pdf 0.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.08.2023 21:13 Ewa Swędrowska-Dziankowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Swędrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat Nr 90 / 2023 1.0 30.08.2023 21:13 Ewa Swędrowska-Dziankowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}