W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko Wiceprezesa Urzędu Dozoru Technicznego

25.11.2025

Prezes Urzędu Dozoru Technicznego ogłasza nabór na stanowisko Wiceprezesa Urzędu Dozoru Technicznego.
 

Kandydatem na stanowisko Wiceprezesa Urzędu Dozoru Technicznego może być osoba, która:
1.    posiada tytułu zawodowy magistra lub równorzędny,
2.    posiada co najmniej 6-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
3.    posiada obywatelstwo polskie,
4.    korzysta z pełni praw publicznych,
5.    nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.    posiada wykształcenie i wiedzę z zakresu spraw należących do właściwości Urzędu Dozoru Technicznego,
7.    posiada kompetencje kierownicze.

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia: 2 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu).
Za datę zgłoszenia uważa się datę jego wpływu na wskazany adres. Zgłoszenie uznaje się za złożone w terminie, jeżeli wpłynie ono na wskazany adres nie później niż w dniu, w którym upływa termin przyjmowania zgłoszeń.

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Dozoru Technicznego
Departament Kadr
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
pokój nr 400 (poniedziałek – piątek w godzinach 7.45 – 15.45)

 

Materiały

Ogłoszenie​_Wiceprezes​_UDT​_III​_2025
Ogłoszenie​_Wiceprezes​_UDT​_III​_2025.pdf 0.16MB
załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia
załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2025 09:52 Anna Bandrowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Bandrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Wiceprezesa Urzędu Dozoru Technicznego 1.0 25.11.2025 09:52 Anna Bandrowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}