W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi systemu chłodzenia i wentylacji

14.10.2021

Przedmiot zamówienia: Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno - finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”.

1. Kryteria oceny ofert:

O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny i doświadczenia (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Lp.    KRYTERIUM    WAGA
1.        Cena    60%
2.        Doświadczenie Wykonawcy    40%
RAZEM:        100%

Oceny Zamawiający dokona na podstawie następujących wzorów:

1)    Dla kryterium „cena” (C):

C = Cmin/Cwn x 60

gdzie:
C    –    przyznane punk    ty za kryterium cena
Cmin    –    cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn     –    cena badanej oferty 

Opis kryterium:

Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za usługę. W cenie uwzględnia się podatek VAT oraz podatek akcyzowy jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym.
UWAGA: ceny jednostkowe netto w formularzu cenowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium cena, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Ocena za cenę dokonana zostanie na podstawie oferty wykonawcy w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 1 do zapytania ofertowego. 

2)    Dla kryterium: doświadczenie Wykonawcy (D): 
gdzie:
D    –    przyznane punk    ty za każdą realizację w kryterium doświadczenie Wykonawcy,

Przy czym każdą realizację należy rozumieć jako wykonanie:
Studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji” lub „Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji” w budynku o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub kubaturze 20 000 m3.  

Ocena za doświadczenie wykonawcy dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy  zawartym w „formularzu ofertowym”, stanowiącym Zał. nr 2 do zapytania ofertowego. 
W kryterium doświadczenie Wykonawcy, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, które będą liczone w następujący sposób:
1 realizacja = 10 pkt.
2 realizacje = 20 pkt.
3 realizacje = 30 pkt. 
4 realizacje i więcej = 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + D

gdzie: 
W – ocena końcowa, 
C – punkty za cenę, 
D – punkty za doświadczenie Wykonawcy
 

2.    Warunki udziału:

Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy: 
1)    posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie.

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania oferty należycie wykonał co najmniej 1 studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dotyczące wykonania efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji lub instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacji w budynku o powierzchni min. 5 000m2 lub kubaturze 20 000m3, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń,

2)    dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- 1 osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych / ekonomicznych / księgowych,
- 1 osobę posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu analiz środowiskowych (wyliczenie wskaźników środowiskowych),
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, 
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego wykaz osób posiadających w/w uprawnienia i dołączy dokumenty potwierdzające nadanie przedmiotowych uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z wymienionych w wykazie osób, a w przypadku osób nie posiadających uprawnień budowlanych zakres wykonywanych czynności oraz kwalifikacje zawodowe i doświadczenie.
 

3.    Terminy wykonania zamówienia.

W zakresie opracowania studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi dla projektu „Zapewnienie efektywnego systemu chłodzenia i wentylacji budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” – nie później niż 6 tygodni od dnia podpisania Umowy,
 

4.    Warunki finansowe rozliczeń i płatności.

  1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
  2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
  3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń
  4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  5. Dodatkowe informacje
    • zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
    • zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
    • umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
    • przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
    • zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
    • Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
    • Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

5.    Sposób przygotowania i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: Krystian.Wyskiel@mrpit.gov.pl w terminie do dnia 25 października 2021 r. 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy
2.    Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:
1.    Administratorem Pani danych osobowych jest Minister Pracy, Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.:  222 500 123,  natomiast obowiązki administratora wykonuje dyrektor Biura Administracyjnego.
2.    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrpit.gov.pl
3.    Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy i w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
4.    Pani dane osobowe mogą być udostępniane organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
5.    Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 
6.    Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
7.    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
8.    W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące prawa: 
•    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
•    prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO,
•    prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani danych osobowych,  przysługuje Pani również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
 

Materiały

Formularz Ofertowy
Formularz​_ofertowy​_efektywny​_system​_chłodzenia​_i​_wentylacji.doc 0.03MB
OPZ
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_studium​_zapewnienie​_efektywnego​_systemu​_chłodzenia​_i​_wentylacji​_budynku.doc 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2021 17:15 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Opracowanie studium wykonalności wraz z niezbędnymi analizami ekonomiczno-finansowymi systemu chłodzenia i wentylacji 1.0 14.10.2021 17:15 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}