W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usług w zakresie renowacji mebli

15.11.2019

W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zaprasza do składania ofert na świadczenie usług w zakresie renowacji i konserwacji mebli, stanowiących wyposażenie Ministerstwa.

Informacje o ofercie

Oferty, w języku polskim, należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego oraz tabeli ofertowej dołączonych do niniejszego zapytania w terminie do dnia 20.11.2019 r.  drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariatBA.mpit@mpit.gov.pl

  1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
  3. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
    • Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
    • Zamawiający oczekuje, że wykonane przez Wykonawcę prace zostaną wykonane zgodnie z umową, specyfiką techniczną oraz niezbędnymi uzgodnieniami, a także zgodnie z najlepszą wiedzą Wykonawcy oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej w zakresie wykonywanych usług.
  4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie ze zleceniami otrzymywanymi od Zamawiającego
  5. Transport wskazanych mebli do renowacji odbędzie się z i do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dostarczenie we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
  6. Przewożenie produktów zgodne z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie;
  7. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  9. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  10. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
  11. Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia oferty.
  12. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  13. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.

Osobą upoważnioną do kontaktu jest Pani Renata Wilewska tel. 22 262 92 43 ; e-mail: renata.wilewska@mpit.gov.pl

 

Materiały

Opis Przedmiotu Zamówienia
OPZ​_renowacja​_mebli.docx 0.02MB
Formularz ofertowy
BA​_renowacja​_mebli​_Formularz​_ofertowy.docx 0.04MB
Załącznik do formularza ofertowego
BA​_renowacja​_mebli​_załącznik​_do​_FO.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2019 16:06 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług w zakresie renowacji mebli 2.0 15.11.2019 16:06 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Świadczenie usług w zakresie renowacji mebli 1.0 15.11.2019 16:06 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}