W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i montaż 11 kompletów zapór przeciwpowodziowych

10.08.2022

1.    Zamawiający:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.

2.    Przedmiot zamówienia:

Wykonanie i montaż 11 kompletów zapór przeciwpowodziowych w pomieszczeniach / w ciągach komunikacyjnych piwnicznych w budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.

3.    Kryteria oceny ofert:

O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska sumarycznie największą liczbę punktów.
Przy wycenie będzie brana pod uwagę cena oferty, a liczba punktów zostanie przyznana wg poniższego wzoru:

Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100
Gdzie:
Cmin    –    cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych
Cwn     –    cena badanej oferty 

4.    Warunki udziału.

Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:

  1.   posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie, 
  2.  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni oraz
  3.   wobec których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru. 

Termin wykonania zamówienia.
Do 60 dni kalendarzowych od chwili zawarcia umowy. 

5.    Warunki finansowe rozliczeń i płatności.

  1.  Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty.
  2.  Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego - w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego.
  3.  Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń.
  4.  Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.

6.    Dodatkowe informacje

  1.  Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
  3.  Umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
  4.  Przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wyceniony został pełen zakres prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem.
  6.  Okres związania ofertą - 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
  7.  Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

7.    Sposób przygotowania i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: slawomir.borowski@mrit.gov.pl lub złożyć w oryginale w kancelarii ogólnej zamawiającego, w terminie do dnia 17.08.2022, godz. 14.00.

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy.
2.    Opis przedmiotu zamówienia.
3.    Oświadczenie wykonawcy.

 Klauzula obowiązku informacyjnego

Na podst. art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1.    Administratorem Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: kancelaria@mrit.gov.pl, tel.+48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP, natomiast obowiązki administratora wykonuje Dyrektor Biura Administracyjnego.
2.    Jeśli ma Pan pytania dotyczące przetwarzania Pana danych osobowych, a także przysługujących Panu praw, może się Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w MRiT wysyłając informację na skrzynkę: iod@mrit.gov.pl
3.    Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. 
w związku z zawarciem i realizacją umowy, której Pan jest stroną.
4.    Pana dane osobowe są przetwarzane na Pana żądanie przed zawarciem umowy, 
a następnie będą przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy.
5.    Odbiorcami Pana danych osobowych mogą być:
•    organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
•    inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MRiT przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Minister Rozwoju i Technologii.
6.    Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat oraz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 
7.    Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
8.    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
9.    Pana dane osobowe nie będą przekazane do państw trzecich.
10.    W związku z przetwarzaniem Pana danych osobowych przysługują Panu następujące prawa: 
•    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
•    prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO;
•    prawo do ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 RODO.
11. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pana danych osobowych, przysługuje Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Materiały

zapory​_przeciwpowodziowe​_-formularz​_ofertowy
zapory​_przeciwpowodziowe​_-formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
zapory​_przeciwpowodziowe-​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_docx
zapory​_przeciwpowodziowe-​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_docx.docx 0.03MB
zapory​_przeciwpowodziowe-opis​_przedmiotu​_zamówienia-załącznik​_
zapory​_przeciwpowodziowe-opis​_przedmiotu​_zamówienia-załącznik​_.pdf 0.15MB
zapory​_przeciwpowodziowe-​_oświadczenie​_wykonawcy
zapory​_przeciwpowodziowe-​_oświadczenie​_wykonawcy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2022 09:47 Katarzyna Łacheta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i montaż 11 kompletów zapór przeciwpowodziowych 1.0 10.08.2022 09:47 Katarzyna Łacheta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}