W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż 2 szt drzwi drewnianych

15.09.2022

1. Zamawiający:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.

2. Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż 2 szt. drzwi drewnianych w budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.

3. Kryteria oceny ofert:

O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100
Gdzie:
Cmin    –    cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn     –    cena badanej oferty

4. Warunki udziału.

Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:

  1. posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie;
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. wobec których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru.


Warunkiem założenia oferty jest udział w wizji lokalnej w miejscu wymiany drzwi.
W celu wyznaczenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się  drogą email na adres michal.dominiak@mrit.gov.pl

5. Terminy wykonania zamówienia.

Do 10 tygodni od daty podpisania umowy.

6. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.

  1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
  2.  zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
  3.  podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
  4.  rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.

7. Dodatkowe informacje

  1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
  2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
  3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii;
  4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
  5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  6. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
  7. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

8. Sposób przygotowania i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: michal.dominiak@mrit.gov.pl w terminie do dnia 20.09.2022

Załączniki:
1.    Formularz ofertowy
2.    Opis przedmiotu zamówienia
3.    Oświadczenie wykonawcy


Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
•      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 262 98 99, 22 262 98 55;
•      Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii: iod@mrit.gov.pl;
•      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach procesu szacowania wartości zamówienia, którego podstawę stanowi art. 32 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579);
•      Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;
•      Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu oszacowania wartości zamówienia;
•      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.);
•      W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
•      Posiada Pani/Pan:    
−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

 

Materiały

Opis​_przedmiotu​_zamówienia-drzwi​_drewniane
Opis​_przedmiotu​_zamówienia-drzwi​_drewniane.doc 0.16MB
Oświadczenie​_wykonawcy​_-drzwi​_drewniane
Oświadczenie​_wykonawcy​_-drzwi​_drewniane.docx 0.02MB
formularz​_ofertowy​_-​_drzwi​_drewniane
formularz​_ofertowy​_-​_drzwi​_drewniane.docx 0.02MB
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_na​_dostawę​_i​_montaż​_2​_szt​_drzwi​_drewnianych
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_na​_dostawę​_i​_montaż​_2​_szt​_drzwi​_drewnianych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2022 14:14 Katarzyna Łacheta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż 2 szt drzwi drewnianych 3.0 15.09.2022 10:07 Sylwia Życzkowska
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż 2 szt drzwi drewnianych 2.0 29.08.2022 13:46 Sylwia Życzkowska
Zaproszenie do składania ofert na dostawę i montaż 2 szt drzwi drewnianych 1.0 23.08.2022 14:14 Katarzyna Łacheta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}