W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na eksperta podczas ewaluacji ustawy o PAIH S.A.

16.02.2022

W ramach procedury rozeznania rynku, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej zaprasza do składania ofert na świadczenie usługi eksperckiej na rzecz MRiT w zakresie asysty merytorycznej w procesie ewaluacji skutków regulacji ustawy o wykonaniu zadań z zakresu promocji polskiej gospodarki przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu Spółka Akcyjna.

Cel i przedmiot zamówienia

Celem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w procesie wyłonienia oraz współpracy merytorycznej z wykonawcą ewaluacji ustawy z dnia 7 lipca 2017 r. o wykonaniu zadań z zakresu promocji polskiej gospodarki przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu Spółka Akcyjna.

Usługa obejmuje:

  1. Wsparcie MRiT w przygotowaniu dokumentacji do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie badania ewaluacyjnego dot. skutków regulacji ustawy o wykonaniu zadań z zakresu promocji polskiej gospodarki przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu Spółka Akcyjna, a w  szczególności Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ); 
  2. Wsparcie MRiT, na etapie prowadzonego postępowania przetargowego, w tym w procesie oceny ofert przesłanych w ramach postępowania  na ewaluację ww. ustawy, w szczególności zaprezentowanego planu badawczego; 
  3. Opiniowanie raportów metodologicznych ewaluatora, w tym narzędzi badawczych (np. kwestionariuszy, dyspozycji do wywiadów, scenariuszy - w zależności od ustalonych metod badawczych) oraz opisów doboru prób; 
  4. Wsparcie MRiT w animowaniu przebiegu procesu ewaluacji (w tym dopuszczalne robocze kontakty zleceniobiorcy z uczestnikami procesu np. ewalutorem) oraz rekomendowanie określonych czynności w procesie, zgodnie z założeniami ewaluacji, zakresu zamówienia na przedmiotową ewaluację i standardami ewaluacji; 
  5. Opiniowanie raportu końcowego stworzonego przez ewaluatora oraz wsparcie MRiT w procesie konsultacji raportu z interesariuszami procesu ewaluacji (po odbiorze raportu); 
  6. Opiniowanie projektu OSR-ex post do Ustawy stworzonego przez ewaluatora.

Zakłada się, że zlecenie obejmie max. 200 roboczogodzin pracy eksperta (usługi).

Warunki udziału i kryteria oceny ofert 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:

  • wykonał należycie podobną usługę ekspercką w zakresie asysty merytorycznej w procesie ewaluacji skutków regulacji ustawy w zakresie związanym ze wsparciem przedsiębiorstw/inwestorów 
  • lub w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej cztery usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie ewaluacji (oceny) publicznego(ych) programu(ów), polityki (strategii) lub skutków regulacji, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda,
  • dysponuje przynajmniej jednym ekspertem posiadającym doświadczenie w pracy lub wykonywaniu analiz w temacie pomocy publicznej lub rozwoju przedsiębiorczości. W przypadku, gdy ekspert/eksperci nie są pracownikami oferenta, trzeba wskazać podstawę współpracy z nim (np. ramowa umowa o współpracy, umowa zlecenia itp.).

Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena brutto. 

Warunki dotyczące udziału w zamówieniu, kryteria i sposób dokonywania oceny ofert zostały szczegółowo przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem przed złożeniem oferty.

Sposób i termin składania ofert 

Oferty prosimy przesyłać do 23 lutego 2022 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy: 
Aleksandra.Tomczyk@mrit.gov.pl 
Adam.Jagodzinski@mrit.gov.pl

Ofertę należy sporządzić na wzorze Formularza ofertowego.

Do oferty należy dołączyć wykaz usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza ofertowego wraz z towarzyszącymi mu dokumentami, a także CV eksperta sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza ofertowego .

 

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia​_ekspert
SOPZ​_ekspert​_ewaluacja​_ustawy​_o​_PAIH.pdf 0.59MB
Formularz ofertowy oraz załączniki
Formularz​_i​_zalaczniki.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.02.2022 10:08 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bożena Kujawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na eksperta podczas ewaluacji ustawy o PAIH S.A. 1.0 17.02.2022 10:08 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}