W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie analizy pt. Interesy gospodarcze Polski w procesie harmonizacji prawa własności przemysłowej Unii Europejskiej

23.09.2021

Zapraszamy do składania ofert na opracowanie analizy pt. Interesy gospodarcze Polski w procesie harmonizacji prawa własności przemysłowej Unii Europejskiej.

  1. Zamawiający:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Departament Innowacji i Polityki Przemysłowej.

  2. Przedmiot zamówienia:
    Analiza pt. „Interesy gospodarcze Polski w procesie harmonizacji prawa własności przemysłowej Unii Europejskiej”.

  3. Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny, zespołu badawczego oraz spójności koncepcji realizacji zlecenia oraz plan pracy.
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
    Ocena ofert będzie odbywać się na podstawie następujących kryteriów:

    1. cena brutto
    2. zespół badawczy
    3. spójność koncepcji realizacji zlecenia oraz plan pracy.

Ad 1) Cena brutto obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia – max. 8 pkt, (20%).

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:

najniższa cena brutto przedstawiona w ofertach

Liczba punktów = -------------------------------------------------------------------------- x 8 pkt.

cena brutto oferty ocenianej

ad 2) Kompetencje zespołu, którym dysponuje wykonawca  (na podstawie przedłożonych CV) – max. 16 pkt, (40%).

Ocenie podlegać będzie personel, który będzie zaangażowany w prace projektu. Wymagane jest szczegółowe opisanie doświadczenia poszczególnych członków zespołu (max.6 osób) w realizacji projektów z zakresu prawa własności przemysłowej oraz komplementarnych analiz gospodarczo-ekonomicznych, a także wskazanie ich ról/funkcji w przedmiotowym projekcie oraz podziału zadań – zgodnie z kwalifikacjami i doświadczeniem zaproponowanego personelu.

- doświadczenie poszczególnych członków zespołu w realizacji projektów o zbliżonym charakterze – do 12 pkt dla całego Zespołu badawczego (1 pkt za każdy projekt, przy czym każdy członek zespołu musi posiadać w swym portfolio co najmniej jeden taki projekt);

- adekwatne przypisanie ról oraz podział zadań w projekcie – do 4 pkt.

ad 3)Spójność koncepcji realizacji zlecenia oraz plan prac – max. 16 pkt (40%)

Sposób punktacji:

  • Ocenie podlegać będzie czy zaproponowana koncepcja realizacji zlecenia jest czytelna, logiczna i spójna, a plan pracy posiada realne i jasno określone etapy.

0 pkt – w ogóle/w niewielkim stopniu; 3 pkt – w wystarczającym stopniu; 5 pkt – w bardzo dobrym stopniu).

Koncepcja uwzględnia rozwiązania dotyczące: minimum wskazanego w pkt III lit. a-d – 1 pkt; dodatkowo kwestię sztucznej inteligencji i technologii blockchain zawartych w Komunikacie Komisji – 5 pkt, całościowo odnosi się do wszystkich kwestii zawartych w Komunikacie Komisji – 11 pkt,

Wykonawca może uzyskać max. 40 punktów.

  1. Warunki udziału.
    Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy: 

    1. posiadają wiedzę na temat ochrony praw własności przemysłowej i zagadnień z zakresu zarządzania i komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań, jak i wykazać się dokumentami lub doświadczeniami potwierdzającymi posiadanie tego typu wiedzy i doświadczenia;

    2. wykazują się praktyczną znajomością prawa własności przemysłowej;

    3. posiadają doświadczenie w opracowywaniu analiz o charakterze ekonomicznym i prawnym oraz znajomość metodyki w przeprowadzaniu badań w tych sferach;

    4. posiadają umiejętności analizy potrzeb zainteresowanych podmiotów, w tym przedsiębiorców, w aspekcie technicznym, biznesowym i kompetencyjnym oraz wykazują się doświadczeniem w przeprowadzaniu tego typu analiz;

    5. posiadają umiejętność syntetyzowania informacji w oparciu o zbierane dane i wykazać się doświadczeniem w tym aspekcie;

    6. dysponują zespołem ekspertów, w którego skład będą wchodzić:

      1. kierownik zespołu, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej 3 projektami badawczymi lub analitycznymi dotyczącymi badania potrzeb przedsiębiorstw oraz
      2. co najmniej jednego eksperta, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej trzy usługi, z których co najmniej jedna polegała na realizacji zadań dotyczących przeprowadzania komplementarnych analiz z zakresu prawa własności przemysłowej oraz
      3. co najmniej jednego eksperta, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji analiz w zakresie potrzeb przedsiębiorstw w oparciu o przeprowadzane badania ilościowe i jakościowe.
  2. Terminy wykonania zamówienia.
    8 tygodni od daty podpisania umowy.

  3. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.

    1. cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;

    2. zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego;

    3. podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez Zmawiającego bez zastrzeżeń;

    4. rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.

  4. Dodatkowe informacje

    1. zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;

    2. zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;

    3. umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;

    4. przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;

    5. zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.

    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny.

    7. Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).

    8. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

  5. Sposób przygotowania i termin składania ofert.

 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: michal.kulinski@mrit.gov.pl w terminie do dnia 30.09.2021 r. 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 262 98 99, 22 262 98 55;

  • Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Rozwoju  i Technologii: iod@mrpit.gov.pl;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach procesu szacowania wartości zamówienia, którego podstawę stanowi art. 32 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579);

  • Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;

  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu oszacowania wartości zamówienia;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.);

  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • Posiada Pani/Pan:    

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Materiały

SOPZ​_-​_IP​_Action​_Plan
SOPZ​_-​_IP​_Action​_Plan.docx 0.05MB
DIP​_Formularz​_ofertowy IP Action Plan​_23.09.2021
DIP​_Formularz​_ofertowy IP Action Plan​_23.09.2021.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2021 13:47 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Gorzoch
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie analizy pt. Interesy gospodarcze Polski w procesie harmonizacji prawa własności przemysłowej Unii Europejskiej 1.0 23.09.2021 13:47 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}