Inwestycja C2.1.3 E-kompetencje
Cel inwestycji:
Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych w społeczeństwie i ich wykorzystania w życiu codziennym, edukacji i pracy. Rozwój kompetencji cyfrowych daje możliwość uczenia się na odległość, korzystania ze szkoleń zawodowych online, pracy zdalnej, czynnego udziału w życiu społecznym, korzystania z technologii cyfrowych, praktycznego wykorzystania e-usług i wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa. Program przyśpieszy proces cyfryzacji kraju. Realizowane działania zostaną skierowane do pracowników administracji publicznej i obywateli, w tym szczególnie osób zagrożonych wykluczeniem i bezrobociem.
Wskaźniki:
- Utworzenie Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych (realizowane przez CRKC KPRM),
- Stworzenie sieci regionalnych/lokalnych liderów rozwoju cyfrowego,
- Przeszkolenie dodatkowych osób w zakresie kompetencji cyfrowych, w tym umiejętności cyfrowych.