W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Dyrektora Generalnego

12.01.2024

Koordynuje sprawy związane z zapewnieniem organizacji Ministerstwa, w tym prowadzi kancelarię główną. Odpowiada za realizację zadań z zakresu prawa pracy oraz polityki personalnej wobec osób zatrudnionych w Ministerstwie a także za organizację praktyk studenckich, praktyk absolwenckich, staży i wolontariatu. Realizuje zadania z zakresu zapewnienia ochrony danych osobowych w Ministerstwie.

Dyrektor: Sławomir Wosiński

Zastępca Dyrektora: Aneta Uśniacka

Zadania Biura:

  • organizacji pracy Ministerstwa;
  • prowadzenia kancelarii ogólnej;
  • realizacji polityki kadrowej, w tym prowadzenia spraw wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej, pozostałych grup pracowniczych oraz kierowników organów oraz jednostek podległych Ministrowi lub nadzorowanych przez Ministra;
  • koordynowania procesu wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej w Ministerstwie;
  • realizacji polityki rekrutacyjnej i szkoleniowej;
  • koordynacji opracowywania projektów wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów organizacyjnych;
  • prowadzenia komunikacji wewnętrznej we współpracy z komórkami organizacyjnymi;
  • zapewnienia ochrony danych osobowych w Ministerstwie;
  • wdrażania polityki antykorupcyjnej i przeciwdziałania konfliktowi interesów w Ministerstwie;
  • prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem świadczeń socjalnych pracownikom, w tym gospodarowanie środkami zakładowego funduszu socjalnego;
  • organizowania praktyk studenckich, praktyk absolwenckich, staży i wolontariatu;
  • prowadzenia innych spraw pozostających w zakresie właściwości Dyrektora Generalnego Ministerstwa.
{"register":{"columns":[]}}