Biuro Dyrektora Generalnego
Realizuje sprawy związane z organizacją Ministerstwa, odpowiada za realizację zadań z zakresu prawa pracy oraz polityki personalnej. Organizuje praktyki studenckie i absolwenckie, staże oraz wolontariaty. Realizuje zadania z zakresu zapewnienia ochrony danych osobowych w Ministerstwie, wdrażania polityki antykorupcyjnej oraz przeciwdziałania konfliktowi interesów.
Dyrektor: Karolina Wiśniewska
Zastępca dyrektora: Aneta Uśniacka
Do głównych zadań Biura Dyrektora Generalnego należy:
- Organizacja pracy Ministerstwa.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej.
- Realizowanie polityki kadrowej, w tym prowadzenie spraw wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej, pozostałych grup pracowniczych oraz kierowników organów oraz jednostek podległych Ministrowi lub nadzorowanych przez Ministra.
- Koordynowanie procesu wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej w Ministerstwie.
- Realizowanie polityki rekrutacyjnej i szkoleniowej.
- Koordynowanie opracowywania projektów wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów organizacyjnych.
- Prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z komórkami organizacyjnymi.
- Zapewnienie ochrony danych osobowych w Ministerstwie.
- Wdrażanie polityki antykorupcyjnej i przeciwdziałanie konfliktowi interesów w Ministerstwie.
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń socjalnych pracownikom, w tym gospodarowanie środkami zakładowego funduszu socjalnego.
- Organizowanie praktyk studenckich, praktyk absolwenckich, staży i wolontariatu.
Kontakt
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
e-mail: sekretariat.BDG@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: + 48 22 245 57 57
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 21.08.2025 13:36 Monika Gembicka
- Pierwsza publikacja:
- 12.01.2024 14:28 Kinga Łuszczyńska