W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Komunikacji

Odpowiada za działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne Ministra oraz kształtowanie wizerunku resortu cyfryzacji. W szczególności: prowadzi politykę medialną, tworzy długofalowe strategie i kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne, koordynuje komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Ministerstwa oraz jednostek podległych i nadzorowanych. Organizuje konferencje prasowe, briefingi i inne wydarzenia, a także zarządza komunikacją kryzysową w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji komunikacyjnej w obszarze cyfryzacji i transformacji cyfrowej państwa.

Dyrektor: Olga Grabowska

Zastępca dyrektora: Grzegorz Bruszewski

Zastępca dyrektora: Katarzyna Sadło

 

Do głównych zadań Biura Komunikacji należy:

  • Obsługa informacyjna i prasowa Ministra, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu.
  • Współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu oraz komórkami komunikacji społecznej innych ministerstw i urzędów.
  • Prowadzenie strony internetowej Ministerstwa i profili na portalach społecznościowych.
  • Inicjowanie i realizowanie działań edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych dotyczących technologii cyfrowych.
  • Koordynowanie udziału Ministerstwa w krajowych konferencjach, kongresach, targach i podobnych wydarzeniach.
  • Prowadzenie działań komunikacyjnych oraz promocji polityki cyfrowej.

Kontakt

Biuro Komunikacji
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
e-mail: Sekretariat.BK@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: + 48 22 245 59 31

Kontakt dla dziennikarzy

e-mail: media@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: +48 22 694 84 17

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
27.10.2025 12:11 Monika Gembicka
Pierwsza publikacja:
22.05.2023 08:26 Jakub Karpowicz
{"register":{"columns":[]}}