Biuro Komunikacji
Odpowiada za działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne Ministra oraz kształtowanie wizerunku resortu cyfryzacji. W szczególności: prowadzi politykę medialną, tworzy długofalowe strategie i kampanie informacyjno-edukacyjno-promocyjne, koordynuje komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Ministerstwa oraz jednostek podległych i nadzorowanych. Organizuje konferencje prasowe, briefingi i inne wydarzenia, a także zarządza komunikacją kryzysową w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji komunikacyjnej w obszarze cyfryzacji i transformacji cyfrowej państwa.
Dyrektor: Olga Grabowska
Zastępca dyrektora: Grzegorz Bruszewski
Zastępca dyrektora: Katarzyna Sadło
Do głównych zadań Biura Komunikacji należy:
- Obsługa informacyjna i prasowa Ministra, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu.
- Współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu oraz komórkami komunikacji społecznej innych ministerstw i urzędów.
- Prowadzenie strony internetowej Ministerstwa i profili na portalach społecznościowych.
- Inicjowanie i realizowanie działań edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych dotyczących technologii cyfrowych.
- Koordynowanie udziału Ministerstwa w krajowych konferencjach, kongresach, targach i podobnych wydarzeniach.
- Prowadzenie działań komunikacyjnych oraz promocji polityki cyfrowej.
Kontakt
Biuro Komunikacji
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
e-mail: Sekretariat.BK@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: + 48 22 245 59 31
Kontakt dla dziennikarzy
e-mail: media@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: +48 22 694 84 17
- Ostatnia modyfikacja:
- 27.10.2025 12:11 Monika Gembicka
- Pierwsza publikacja:
- 22.05.2023 08:26 Jakub Karpowicz