W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych

Działa na rzecz kształtowania i rozwijania kompetencji cyfrowych wszystkich Polaków. Przygotowuje najmłodszych do korzystania z nowych technologii oraz podnosi kwalifikacje osób dorosłych. Jednocześnie – w tym zakresie – wspiera m.in.: osoby z niepełnosprawnością, seniorów oraz osoby, które mają utrudniony dostęp do narzędzi cyfrowych w związku z sytuacją życiową. Współpracuje z urzędami, organizacjami pozarządowymi i podmiotami komercyjnymi.

Dyrektorka: Katarzyna Nosalska

Zastępca Dyrektora: Przemysław Kalinowski

Zadania departamentu

  • Inicjowanie, koordynowanie i realizowanie działań z zakresu rozwoju społeczeństwa informacyjnego, w szczególności w obszarze podnoszenia kompetencji cyfrowych.
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji oraz prowadzenie działań na rzecz dostępności cyfrowej.
  • Prowadzenie badań i analiz z zakresu problematyki społeczeństwa informacyjnego z uwzględnieniem zagadnienia kompetencji cyfrowych. Określanie wyzwań związanych z rozwojem technologii cyfrowych i koordynacja polityk publicznych w tym obszarze.
  • Przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom w sieci, w tym dezinformacji.
  • Prowadzenie działań na rzecz zwiększania kompetencji sektora publicznego.

Kontakt

Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych

ul. Królewska 27, 00-060  Warszawa
telefon: 
+48 22 245 54 50
e-mail:
sekretariat.CRKC@cyfra.gov.pl

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 2 Ministra Cyfryzacji z dnia 27 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Cyfryzacji DZ. URZ. MC. 2020.3

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}