W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne – projekt realizowany

Projekt zakłada wdrożenie Platformy e-Zamówienia, która zapewni efektywny, ujednolicony, spełniający potrzeby i oczekiwania interesariuszy zelektronizowany proces udzielenia zamówień publicznych w Polsce. Zbudowane w ramach Projektu e-usługi ułatwią i skrócą przebieg czynności podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego zgodnie z ustawą Pzp. Dodatkowo projekt przyczyni się do zwiększenia dostępu do informacji dla wykonawców o prowadzonych postępowaniach krajowych i unijnych oraz dostarczy narzędzi analitycznych i raportowych.

Projekt przewidziany na lata 2019-2022.

Aktualny status

Aktualny status

Zaangażowani

Beneficjent

Urząd Zamówień Publicznych

 

Partner projektu

Ministerstwo Cyfryzacji

Cele projektu

Celem Projektu jest efektywny, ujednolicony, spełniający potrzeby i oczekiwania interesariuszy zelektronizowany proces udzielania zamówień publicznych w Polsce.

Główny cel Projektu zostanie osiągnięty poprzez wymienione niżej cele szczegółowe:

  • Udostępnienie ustandaryzowanych procedur w zakresie przygotowywania dokumentów zamówienia, a w konsekwencji ujednolicenie stosowania przepisów Pzp,
  • Udostępnienie wykonawcom dojrzałych narzędzi do udziału w postępowaniu,
  • Optymalizacja usługi składania rocznego sprawozdania przez zamawiających,
  • Możliwość efektywnego wyszukiwania informacji oraz monitorowania procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Planowane efekty

Projekt e-Zamówienia obejmuje:

  • Budowę Platformy e-Zamówienia udostępniającej e-usługi w fazie pre-award procesu udzielania zamówienia publicznego;
  • Zbudowanie i udostępnienie API do realizowanych usług i danych, co umożliwi ich integrację z innymi systemami;
  • Implementację i udostępnienie formularzy dokumentów, co przyczyni się do ich ujednolicenia i standaryzacji.

Harmonogram realizacji projektu

Zadanie

Data realizacji

Wykonanie Projektu Technicznego oraz wstępnego projektu Portalu dostępowego Platformy

6 tyg. od dnia podpisania Umowy

Implementacja Portalu dostępowego Platformy, usługi Rejestracji podmiotów, usługi komunikacji interesariuszy, usługi przygotowania, składnia i otwarcia ofert/wniosków, Zarządca Logów

- Moduł Tożsamości, Portal dostępowy, System Obsługi Zgłoszeń;

- Moduł Ofert/Wniosków, Moduł Postępowań, Komponent Komunikacji, Zarządca Logów

 

 

II kwartał 2020

IV kwartał 2020

Biuletyn Zamówień Publicznych

IV kwartał 2020

Moduł Ogłoszeń w zakresie ogłoszeń unijnych (TED) + eSender

IV kwartał 2021

Moduł Monitorowania i Analiz – Sprawozdanie roczne

IV kwartał 2021

Moduł Monitorowania i Analiz- pozostałe

I kwartał 2022

Stabilizacja po odbiorze wszystkich produktów

II kwartał 2022

Odbiór końcowy Platformy

II/III kwartał 2022

Wartość projektu

Całkowita wartość Projektu wynosi 34 607 304,00 zł brutto.

Źródła finansowania

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

Środki z Unii Europejskiej:

84,63%

Środki  z budżetu Państwa:

15,37%

Materiały

Materiały 

{"register":{"columns":[]}}