W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Interpelacja w sprawie podwyżek dla pracowników administracji państwowej w Ministerstwie Cyfryzacji i w jednostkach podległych

31.10.2017

Adam Andruszkiewicz, Interpelacja nr 16151

Szanowna Pani Minister,

według informacji jakie pojawiły się w opinii publicznej od 2018 roku planowane są podwyżki dla urzędników administracji państwowej. Na wynagrodzenia w państwowych jednostkach jest szykowane około 33,1 miliarda złotych, czyli o miliard złotych więcej niż w zeszłym roku.

Środki te mają być przeznaczone na podwyżki dla urzędników państwowych jednostek, pracowników najmniej zarabiających, modernizację oraz stworzenie właściwych warunków zatrudnionym.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 14 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 9 maja 1996 roku o wykonywaniu mandatu posła i senatora (Dz. U. z 1996 r. Nr 73, poz. 350, z późn. zm.), uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:

  1.       Czy prawdą są powyższe informacje?
  2.       Jak resort odniesie się do tej sytuacji?
  3.       Czy Ministerstwo planuje podwyżki dla urzędników resortu i pracowników jednostek podległych?

Jeżeli tak to w jakich wysokościach? Proszę o przedstawienie wyliczeń, jeżeli to możliwe.

Materiały


Odpowiedź na interpelację w sprawie podwyżek dla pracowników administracji państwowej w Ministerstwie Cyfryzacji i w jednostkach podległych.pdf 0.09MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
05.12.2017 10:49 Kinga Graczyk
Pierwsza publikacja:
05.12.2017 10:58 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}