W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsultacje rynkowe dotyczące przetargu na kampanię promującą e-usługi publiczne

15.03.2024

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do konsultacji rynkowych nt. planowanego przetargu na kampanię promującą e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy zrealizować m.in. kolejną odsłonę kampanii promującej aplikację mObywatel.

MicrosoftTeams-image_(184)

Najpierw konsultacje, potem przetarg 

Przed ogłoszeniem przetargu prowadzimy konsultacje rynkowe z agencjami, aby jak najlepiej przygotować dokumentację przetargową. Zależy nam w szczególności na zebraniu opinii nt. optymalnego zakresu kampanii oraz sposobu jej realizacji tak, aby kampania, którą planujemy, była efektywna, wysokiej jakości i wyróżniająca się, a agencja wybrana w przetargu mogła z nami  współpracować na jasno określonych zasadach.  

Jak będą wyglądały konsultacje 

Konsultacje z wybranymi agencjami będziemy prowadzić w formie spotkań indywidualnych (stacjonarnie lub online) oraz korespondencji mailowej. Spośród agencji, które się zgłoszą, wybierzemy maksymalnie 5.  

W zaproszeniu do konsultacji publikujemy wstępny opis zakresu kampanii, który chcemy skonfrontować z uwagami i pomysłami agencji reklamowych. Dzięki temu istotne uwagi będziemy mogli wprowadzić do dokumentacji przetargu, który ogłosimy po zakończeniu konsultacji.  

Jak zgłosić się do udziału 

Na zgłoszenia czekamy do 21 marca 2024 r. Można je zgłosić elektronicznie na formularzu zamieszczonym w ogłoszeniu konsultacji.

Do zgłoszenia należy dołączyć informację o 3 zrealizowanych kampaniach oraz krótkie portfolio agencji.  

{"register":{"columns":[]}}