W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję Endless do realizacji kampanii o kompetencjach cyfrowych

04.12.2025

Ministerstwo Cyfryzacji zakończyło przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej kampanii na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych. Zwycięzcą została agencja Endless, która odpowie za kompleksową strategię komunikacji, kreacje oraz działania produkcyjne.

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję Endless do realizacji kampanii o kompetencjach cyfrowych

Zakończony właśnie proces poprzedziły kilkumiesięczne przygotowania, obejmujące konsultacje rynkowe oraz otwarty przetarg. Łącznie swoje oferty złożyło 11 renomowanych agencji, na co dzień realizujących kampanie dla największych marek w Polsce. Wszystkie zgłoszone propozycje były wnikliwie analizowane pod względem jakości, kreatywności i zgodności z założeniami kampanii.

– Zależało nam na profesjonalnym, transparentnym i jakościowym procesie przetargowym. Od początku stawialiśmy na przystępność dokumentacji i jasne kryteria oceny. Ogromnie doceniamy wysiłek i pomysłowość wszystkich agencji, które zdecydowały się wziąć udział w przetargu. Poziom był naprawdę wysoki, ale to właśnie agencja Endless zaproponowała najbardziej spójną i przejrzystą koncepcję kampanii – podkreśla Olga Grabowska, dyrektorka Biura Komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji.

Kampania, którą przygotuje Endless, ruszy w pierwszym kwartale 2026 r. Ma zachęcać różne grupy odbiorców do rozwijania kompetencji cyfrowych oraz podkreślać znaczenie uczenia się przez całe życie w kontekście dynamicznych zmian technologicznych. Działania obejmą pięć obszarów: kompetencje cyfrowe obywateli, cyfrowe kompetencje zawodowe, specjaliści ICT, kobiety w ICT, wiedza w zakresie cyberbezpieczeństwa u przedsiębiorców i osób zarządzających. Agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji kampanii oraz produkcją materiałów kreatywnych do emisji.

Przedstawiciele Endless nie kryją satysfakcji z wygranej:
– Wygrana w tym postępowaniu to dla nas duże wyróżnienie, ale przede wszystkim odpowiedzialność. To projekt, który idealnie łączy kreatywność, odpowiedzialność społeczną i strategiczne myślenie. Szczególnie ważne jest dla nas to, że mówimy o kampanii społecznej – takie działania wymagają jeszcze większej uważności, ponieważ realnie wpływają na postawy i decyzje ludzi. Dlatego z pełnym zaangażowaniem podchodzimy do zadania, by stworzyć komunikację, która nie tylko informuje, ale też inspiruje do rozwoju kompetencji cyfrowych – mówi Marta Bresińska, Managing Director z agencji Endless.

Ministerstwo Cyfryzacji podkreśla, że tak duża liczba zgłoszeń potwierdza właściwe przygotowanie postępowania i duże zainteresowanie współpracą z resortem. – Liczymy, że kolejne przetargi będą cieszyły się równie dużym zainteresowaniem oraz dobrą jakością ofert, tak jak ten zakończony – dodaje dyrektorka Biura Komunikacji.

Ministerstwo Cyfryzacji jest jeszcze w trakcie realizacji przetargu na dom mediowy, który będzie odpowiedzialny za zakup mediów do tej kampanii.

Szczegółowe wyniki postępowania dostępne są tutaj: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0a72534-a841-42b9-b1ba-93d34940fd3a

***

Kampania będzie finansowana w ramach inwestycji C2.1.3 E-kompetencje Krajowego Planu Odbudowy (KPO), w zakresie realizacji kamienia milowego C16G z inwestycji C2.1.3 E-kompetencje.

{"register":{"columns":[]}}