W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu

24.07.2025

Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Do udziału zaproszone są agencje kreatywne i reklamowe. Realizacja kampanii przewidziana jest na pierwszą połowę 2026 r.

przetarg_slider_7_2

Planowana kampania ma na celu budowanie świadomości i motywowanie Polaków do samodzielnego rozwijania umiejętności cyfrowych. W dobie dynamicznych zmian technologicznych kompetencje cyfrowe to klucz do lepszego życia, pracy i nauki. Kampania ma wzmocnić sprawczość odbiorców i zachęcać do uczenia się przez całe życie.

Resort stawia na kreatywność i wysoką jakość – agencje oprócz wymaganych formatów standardowych będą mogły zaproponować dodatkowe, nieszablonowe działania, także poza internetem. Celem jest stworzenie kampanii, która wyróżni się na tle innych i realnie wpłynie na podniesienie kompetencji cyfrowych Polaków.

Przetarg ma charakter otwarty. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami agencje muszą   złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia w terminie do dnia 22.08.2025 r., do godz. 11:00.

Strona internetowa Zamawiającego, na której prowadzone jest postępowanie i umieszczona jest dokumentacja postępowania oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz inne dokumenty dotyczące postępowania poniżej.

• Link do dokumentacji postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0a72534-a841-42b9-b1ba-93d34940fd3a

• Link do ogłoszenia o zamówieniu: https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/481817-2025

Ministerstwo Cyfryzacji zachęca wszystkie zainteresowane agencje do udziału w postępowaniu i wspólnego tworzenia kampanii, która pomoże Polakom skutecznie odnaleźć się w cyfrowym świecie.

***

Kampania będzie finansowana w ramach inwestycji C2.1.3 E-kompetencje Krajowego Planu Odbudowy (KPO), w zakresie realizacji kamienia milowego C16G z inwestycji C2.1.3 E-kompetencje.

{"register":{"columns":[]}}