W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pomagajmy sobie – oferty operatorów telekomunikacyjnych

21.04.2020

Uczycie się i pracujecie zdalnie? Chcecie wiedzieć, który operator oferuje promocje w związku z epidemią? Gdzie możecie liczyć na rabat, odroczenie płatności, odkodowane kanały i załatwienie wszystkich formalności online? Zbieramy dla Was te informacje.

Biurko. Na środku widać gorą część białego smartfona a nad nim symbol siedzi wi-fi. Po lewej stronie leżą czarne teczki, po prawej u góry notesik z brązową okładką, na dole otwarty notes w linie a na nim ołówek.

Staramy się, aby ten trudny dla wielu czas możliwie najbardziej Wam ułatwiać. I to na wielu polach. Tym razem zwróciliśmy się do operatorów telekomunikacyjnych z prośbą o przekazanie nam informacji o specjalnych ofertach, które wprowadzili w związku z aktualną sytuacją.

W jednym miejscu

A tych jest sporo - darmowe pakiety GB, bezpłatny dostęp do aplikacji i wiele innych. Na rynku jest coraz więcej ofert, coraz więcej operatorów dołącza do tej inicjatywy.

Aby ułatwić Wam wyszukiwanie postanowiliśmy opublikować informacje o nich w jednym miejscu – tak, abyście w kilka chwil mogli porównać, zastanowić się i wybrać to, co Wam najbardziej potrzebne. 

- Jednocześnie zachęcamy inne firmy, aby – jeśli jeszcze tego nie zrobiły – przyłączyły się do tej akcji. Pomagajmy sobie – apeluje minister cyfryzacji Marek Zagórski.

Wystarczy, że wypełnicie informację według ponizszego wzoru i prześlecie do nas na adres magdalena.nowak@mc.gov.pl

Materiały

Wzór - tabela do wypełnienia
Wzór​_-​_tabela​_do​_wypełnienia.docx 0.01MB

 A oto dotychczasowe oferty:

A2mobile

Możliwość załatwiania spraw online

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Jednorazowy pakiet dodatkowych 10 GB w kraju za 0 złotych, w ramach przyłączenia do akcji #zostanwdomu 

Alfa System

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta
  • zarządzanie kontem

Wydłużenie terminu płatności faktur

Uzgodnienia indywidualne

Promocyjne warunki umów

Obniżony abonament dla nowych klientów

Edukacja i praca

Uzgodnienia indywidualne

Rozrywka

W związku z wydłużeniem przerwy w zajęciach szkolnych i przedszkolnych, przedłużone zostało otwarte okno - "Domowe przedszkole i szkoła" do 30 kwietnia. 

Amsnet

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta
  • sprawdzanie zasięgu sieci

Internet światłowodowy AMSNET we Wrocławiu

Bezkontaktowa wymiana sprzętu

W przypadku uszkodzenia sprzętu abonenta (terminale optyczne, dekodery telewizyjne, piloty, zasilacze, routery), nowy sprzęt dostarczany jest przed budynek abonenta.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Na wniosek abonenta możemy wydłużyć termin płatności faktur. 

Zawieszenie usługi na czas zamknięcia biura

Abonentom, którzy zostali zmuszeni do zamknięcia biura na czas epidemii, proponowane jest zawieszenie usługi dostępu do internetu do czasu otwarcia ponownego biura.

Promocyjne warunki umów

Możliwość rozłożenie opłaty instalacyjnej na raty (oferta dla nowych klientów)

Edukacja i praca

Internet światłowodowy w maksymalnym pakiecie o przepustowości 753 Mbps download i 250 Mbps uploadu na na czas kwarantanny - za połowę ceny dla nauczycieli i lekarzy będących klientami Amsnetu

Rozrywka

Dla wszystkich pakietów telewizyjnych udostępniamy dodatkowe 17 darmowych odkodowanych kanałów do końca kwietnia.

Asta-Net

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta
  • zarządzanie kontem:
    - eBOK
    strefa abonenta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Wprowadzono rozwiązanie zwiększenia przepływności usługi dostępu do internetu dla wszystkich abonentów

Wydłużenie terminu płatności faktur

Wprowadzono rozwiązania indywidualnie według potrzeb zgłaszanych przez abonentów.

Promocyjne warunki umów

Obniżone ceny usług przy dokupieniu kolejnej usługi

Rozrywka

Kilkadziesiąt kanałów w ramach okna otwartego

Beskid Media

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług (również z poziomu pilota)
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta
  • zarządzanie kontem:
    eBOK
    aplikacja mobilna

      Wszystkie rozwiązania prezentowane są na specjalnej stronie Działamy z troską.

Promocyjne warunki umów

dla uczniów i nauczycieli, którzy otrzymali sprzęt do nauki (warunki poniżej)

Edukacja i praca

Oferta dla nauczycieli i uczniów, którzy otrzymali sprzęt z gminy w ramach programu #zdalnaszkoła (priorytetowe podłączenie internetu, zwolnienie z opłaty aktywacyjnej, możliwość rozwiązania umowy w momencie zakończenia umowy z gminą na użyczenie sprzętu)

Rozrywka

Darmowe pakiety telewizyjne

Inne usługi

Aplikacja Beskid Media Online

Aplikacja BMgo dla osób posiadających naszą telewizję 

Blast.pl

Możliwość załatwiania spraw online

  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Informacje na stronie blast.pl

Wydłużenie terminu płatności faktur

Ustalane indywidualnie z klientem

Promocyjne warunki umów

  • internet już od 30 zł
  • telewizja od 35 zł 
  • internet z telewizją w pakiecie już od 60 zł
  • Dla stałych Klientów dwa miesiące abonamentu po 1,23 zł
  • przez 6 miesięcy  abonament obniżony o połowę
  • pakiet FILMBOX PREMIUM HD gratis przez cały okres umowy
  • umowa studencka tylko na 9 miesięcy

Edukacja i praca

Otwarte okno Domowe przedszkole i szkoła

Rozrywka

Otwarte okno CANAL+ Dokument (od 1 do 31 maja.)

Więcej informacji na stronie blast.pl.

ComNet Multimedia

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Więcej informacji stonie ComNet Multiltimedia. Możlwy kontakt amilowy z Biurem Obsługi Klienta. Dostępna jest tez całodobowa infolinia: 62 636 4444 Aktualne informacje znajdują sie na profilu ComNet Multimedia na Facebooku.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Darmowa paczka 10 GB dla Abonentów usług mobilnych do aktywacji jednorazowo do 30 kwietnia 2020.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Na prośbę klientów, którzy popadli w problemy finansowe związane z pandemią koronawirusa (lub 65+) możliwe jest wydłużenie terminów płatności faktur. Wydłużony został również terminu zwrotu urządzenia.

Promocyjne warunki umów

Wprowadzono rozwiązania indywidualnie według potrzeb zgłaszanych przez klientów, w tym: obniżony abonament, ulgi, ustępstwa lub pakiet przestojowy dla lokalnych firm.

Edukacja i praca

  • #zostanwdomu i korzystaj z 2 razy szybszego internetu światłowodowego, oferta dostępna dla klientów posiadających łącze światłowodowe oraz spełniających warunki regulaminu (dostępna od 17.03.2020 do 16.04.2020)
  • Darmowy internet światłowodowy dla nauczycieli o parametrach do 150 Mb/s/ 30 Mb/s lub radiowy o parametrach do 20 Mb/s/ 2 Mb/s na 6 miesięcy bez zobowiązania dla będących w zasięgu sieci ComNet Multimedia. 

Rozrywka

  • Dostęp do pakietu StartTV (45 kanałów, w tym 22 w jakości HD) w promocyjnej cenie 2,99.
  • Odkodowane kanały dziecięce w ramach promocji Domowe przedszkole i szkoła (od 12.03 do 30.04),  
  • Odkodowany CANAL+ DOKUMENT (od 01.05 do 31.05).

Inne usługi

#zostanwdomu i rozmawiaj z bliskimi: w ramach promocji każdy klient indywidualny posiadający telefon stacjonarny w sieci ComNet Multimedia otrzyma w kwietniu rabat w wysokości 20,00 zł na wszystkie przeprowadzone rozmowy.

Elsat

Możliwość załatwiania spraw online

Wydłużenie terminu płatności faktur

Jest taka możliwość. Wnioski, przesłane na adres bok@elsat.pl rozpatrywane są indywidualnie.

Promocyjne warunki umów

Rozrywka

Otarte Okno dla wszystkich abonentów. Nawet 70 odkodowanych kanałów!

Inne usługi

  • ElsatGO – TV na urządzeniach mobilnych:
    - Android, iOS, Android TV,
    - web
  • mBOK -  Mobilne Biura Obsługi Abonentów
  • DrKabel – zdalna diagnoza usterki
ET-MEDIA

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Internet światłowodowy ET-Media jest nielimitowany. Klienci nie mają żadnych ograniczeń w pobieraniu i wysyłaniu danych. Pełna oferta dostępna na stronie.

Przyspieszenie pakietów Internetu o 50%

Na czas epidemii bezpłatnie przyspieszono wszystkim klientom pakiety Internetu o 50%.

Wydłużenie terminu platności faktur

Na wniosek abonenta w trudnej sytuacji proponowane są niestandardowe rozwiązania, w tym obniżenie abonamentu na okres kilku miesięcy.

Promocyjne warunki umów

Krótszy czas trwania umowy, obniżona opłata instalacyjna, możliwość zawieszenia usługi dostępu do sieci Internet.

Edukacja i praca

Oferty dla nauczycieli i uczniów.

Rozrywka

Od połowy marca otwarte okno z kanałami z bajkami oraz TVN24 i TVN24 BIS

Grupa Polsat

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta​​​​​​

CYFROWY POLSAT
Większość spraw abonenci mogą załatwić za pomocą: Internetowego Centrum Obsługi Klienta.

Kontakt poprzez kanały zdalne:
 •  całodobowa obsługa klienta -  801 08 08 08, (+48) 699 00 2222 lub (+48) 222 127 222
 • 
kontakt mailowy​​​​ 
 • czat internetowy

PLUS
Większość spraw klienci mogą załatwić bez wychodzenia z domu poprzez aplikację Plus online.

Na stronie można w prosty sposób zarządzać swoimi usługami, realizować zasilenia i dokonywać płatności. 
•  całodobowa obsługa klienta - +48 601 102 601

•  internetowa obsługa klienta
•  czat internetowy

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Darmowy pakiet 10 GB dla klientów Cyfrowego Polsatu korzystających z wybranych taryf internetowych oraz nowy dodatkowy pakiet 20 GB za 10 zł (oferta ważna do 31.05.)
Oba pakiety aktywować można na dwa sposoby:
       
• przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta
       • w Centrum Obsługi Klienta pod numerami: z telefonu stacjonarnego: 801 080 808, z telefonu komórkowego: tel. 699 002 222 lub 22 212 72 22.
Aktywacja pakietów następuje w ciągu 24 godzin. 

Darmowy pakiet 10 GB mogą włączyć wszyscy klienci Plusa korzystający z ofert na kartę, MIX i abonamentowych, jak również wszyscy użytkownicy Plusha na kartę i ofert abonamentowych.
W przypadku ofert na kartę pakiet jest ważny 30 dni, a dla ofert abonamentowych do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego (oferta ważna do 31.05.).
W celu aktywacji bezpłatnego pakietu 10 GB w ofertach Plus Abonament, Plus Internet, PLUSH ABO i PLUSH Internet, wystarczy wysłać bezpłatny SMS na numer 80123 o treści „10GB”. Natomiast, aby aktywować bezpłatny pakiet w ofertach Plus na kartę, Plus MIX i Plush na kartę, wystarczy wpisać krótki kod *136*11*010# i nacisnąć przycisk „zadzwoń”.

Szczegółowe informacje na stronie:  https://www.plus.pl/zostanwdomu-pakiety.  

Wydłużenie terminu płatności faktur

Zarówno w Cyfrowym Polsacie jak i w Plusie prośby rozpatrywane są indywidualnie

Promocyjne warunki umów

CYFROWY POLSAT
•    3 miesiące telewizji bez opłat dla nowych klientów.
•    Usługa internetu za 0 zł przez pierwszy miesiąc dla nowych klientów

PLUS
•   Dodatkowy pakiet 20 GB za 10 zł dla wszystkich klientów Plusa i Plusha.
•   Wszyscy klienci Plusa, którzy posiadają abonament telefoniczny za 49,90 zł lub wyższy mogą skorzystać z oferty abonamentowej Internetu LTE w Plusie z pakietem 60 GB i LTE bez końca, już za 25 zł miesięcznie na drugiej karcie SIM.

Edukacja i praca

•    By ułatwić zdalną naukę i pracę do 20 maja klienci usługi Plus Światłowód w technologiach HFC, ETTH, PON mogą korzystać z maksymalnego z przyspieszenia swoich łączy stacjonarnych niezależnie od posiadanej oferty. Maksymalna prędkość technologiczna sięga nawet 1 Gb/s.

•    Aplikacja edukacyjna Squla w Plusie obejmująca program nauczania wszystkich przedmiotów szkolnych w klasach 1–6 oraz edukacji przedszkolnej.

•    Aplikacja do nauki języków busuu w Plusie.

•    Przekazanie przez sieć Plus i Cyfrowy Polsat wraz z Fundacją Polsat 2200 tabletów z dostępem do Internetu dla najbardziej potrzebujących dzieci w domach dziecka, rodzinnych domach dziecka, rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w celu zapewnienia im wsparcia w zdalnej edukacji.

•    Przekazanie przez Plus 188 starterów z bezpłatnymi rozmowami, SMS-ami i internetem dla podopiecznych z Fundacji Polki Mogą Wszystko z 24

•    By ułatwić zdalną naukę i pracę do 20 maja klienci usługi Plus Światłowód w technologiach HFC, ETTH, PON mogą korzystać z maksymalnego z przyspieszenia swoich łączy stacjonarnych niezależnie od posiadanej oferty. Maksymalna prędkość technologiczna sięga nawet 1 Gb/s. świetlic środowiskowych.

Rozrywka

•    „Otwarte okno” na 33 kanały na dekoderach satelitarnych oraz do odbioru telewizji kablowej w technologii IPTV, a także mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat GO (z aktywną opcją ON THE GO) – do 15.06.

•    Filmowa oferta największego serwisu rozrywki internetowej IPLA – mocne tytuły, które w ostatnim czasie miały swoje kinowe premiery.

•    Wyłączenie naliczania opłat za transmisję danych dla użytkowników korzystających z serwisu muzycznego TIDAL do 31 maja oraz bezpłatny 90-dniowy dostęp do serwisu dla nowych użytkowników TIDAL.

•    30 kanałów dla wszystkich w sieci Plus w bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS (do 15.06). Korzystanie z IPLI w sieci Plus jest zwolnione z naliczania opłat za przesyłanie danych.

•    Codzienne treningi z trenerem personalnym na antenie Polsat News oraz codzienna rozrywka z gwiazdami Telewizji Polsat za pośrednictwem transmisji na żywo na Facebook’u i Instagram’ie.

•    #CzytamyDlaDzieci – codziennie o godzinie 20:00 na oficjalnym profilu Fundacji Polsat na Instagramie znani i lubiani przez najmłodszych i ich rodziców czytają swoje ulubione bajki.

•    #wszystkobędziedobrze - od poniedziałku do piątku o godz.18:00 Telewizja Polsat zaprasza na swoich kanałach społecznościowych – Facebooku i Instagramie – na rozmowy z gośćmi: aktorami, wokalistami, dziennikarzami, artystami. Rozmowy z gośćmi będą dotyczyć życia w czasie koronawirusa, ich pasji, podróży, gotowania, telewizji, muzyki, aktorstwa. W trakcie live chatów będzie możliwa interakcja z fanami i zadawanie pytań do artystów.

•    HBO GO w Plusie – pierwszy miesiąc bez opłat.

Inne usługi

•    Zakup 200 tysięcy testów na koronawirusa wraz z niezbędną aparaturą laboratoryjną za ponad 16 milionów złotych oraz przekazanie ich Ministerstwu Zdrowia w celu zwiększenia możliwości testowania, identyfikowania i izolacji zakażonych, jako kluczowych elementów do walki z epidemią w Polsce.

•    5 milionów złotych przeznaczonych na sprzęt i środki ochrony dla służby zdrowia – 2 mln zł przekazane przez Fundację Polsat z środków własnych oraz 3 mln zł zebrane dzięki „Reklamie na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem" Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media.

•    „SMS na ratunek” – dedykowany spot Fundacji Polsat i Telewizji Polsat, z którego cały dochód przeznaczony zostanie na zakup niezbędnych środków ochrony osobistej dla służby zdrowia.

•    „Pomagajmy sobie nawzajem” - kampania prospołeczna Grupy Polsat zachęcająca do pomocy seniorom.

•    Transmisja niedzielnych Mszy świętych na kanałach Polsat News i Polsat Rodzina i w serwisie IPLA. Transmisje dostępne są na żywo i bezpłatnie w każdą niedzielę: o    godz. 9.00 - Msza święta ze Świątyni Opatrzności Bożej, dostępna na kanale Polsat News oraz w IPLI, o    godz. 10.30 – Msza święta dla dzieci, dostępna na kanale Polsat Rodzina oraz w IPLI.

•    Przekazywanie wszystkich bieżących informacji związanych z pandemią koronawirusa w serwisie Polsatnews.pl i w aplikacji mobilnej Polsat News, w zwiększonej liczbie wydań „Wydarzeń” emitowanych na antenie Polsatu i Polsatu News oraz w specjalnym, interaktywnym programie „Wszystko o koronawirusie”, w którym eksperci z zakresu medycyny, prawa i psychologii odpowiadają na pytania widzów Polsat News.

•    Brak pobierania opłat za transfer danych z aplikacji Polsat News w sieci Plus.

•    Czytelne, uporządkowane i aktualizowane na bieżąco informacje o pandemii dostępne na portalu Polsatnews.pl. Dzięki darmowemu transferowi danych w aplikacji Polsat News klienci Plusa i Plusha mogą bez dodatkowych naliczeń sprawdzać najnowsze informacje na temat koronawirusa i nie tylko.

•    Aby zwiększyć zasięg społecznej akcji „zostań w domu”, na ekranach smartfonów sieci Plus spełniających odpowiednie wymogi techniczne wyświetlany jest komunikat #zostańwdomu.

•    Aplikacja ochrona internetu w Plusie.

•    Przekazanie ponad 3000 żonkili do Fundacji Wolne Miejsce na rzecz akcji „Śniadanie Wielkanocne dla Samotnych”.

•    Zaangażowanie pracowników Grupy Polsat w akcję „Poczuj smak pomocy” – z zebranych środków 4 Smaki Restaurants&Catering przekazuje darmowe posiłki Centralnemu Szpitalowi Klinicznemu MSWiA.

•    Plus wsparty przez ZTE Poland przekazał 10 tys. sztuk maseczek dla szpitali.

•    #okonamalucha – sieć Plus przekazała karty SIM z internetem do Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej.

•    Wsparcie dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SP ZOZ w Warszawie.

•    #JesteśmyDlaDzieci - program pod patronatem Fundacji Polsat, w którym poruszane są ważne tematy związane z zagrożeniami i konsekwencjami, jakie koronawirus może przynieść dzieciom i ich rodzicom.

Więcej informacji można znaleźć na stronach:
#zostańwdomu z Cyfrowym Polsatem oraz #zostańwdomu z Plusem 

Inea

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Wszystkie rozwiązania prezentowane są na specjalnej stronie „Zostań w domu z INEA”.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Do 31.05.2020 klienci telefonii komórkowej z pakietem danych mogą otrzymać dodatkową jednorazową paczkę 10 GB za 0 zł. Wystarczy skontaktować się z Inea.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Sprawy rozpatrywane są indywidualnie

Promocyjne warunki umów

Symetryczny Internet światłowodowy 1 Gb/s dla nauczycieli za 1 zł na 6 miesięcy. Brak okresu przywiązania.

Edukacja i praca

„Internet z dobrej strony” – przygotowany przez INEA katalog ponad 200 ciekawych stron internetowych przeznaczonych dla uczniów, nauczycieli i rodziców.

INEA udostępnia nauczycielom symetryczny Internet światłowodowy o prędkości 1 Gb/s za 1 zł na 6 miesięcy.

Rozrywka

Informacje o bieżących oknach otwartych na kanały telewizyjne, promocjach na VOD, konkursach i innych działaniach można znaleźć na portalach Facebook oraz Instagram.

Inne usługi

INEA online TV to nowa darmowa wersja popularnej aplikacji do oglądania ponad 100 kanałów na smartfonach i komputerach.  Dostępna w Google Play lub App Store.​​​​​​

LagunaNet

Możliwość załatwiania spraw online

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

W ramach  promocji abonenci taryfy JAMBOX mobile GŁOS+SMS+MMS+LTE mogą bezpłatnie uruchomić dodatkowe 10 GB internetu. Abonent może zlecić uruchomienie pakietu samodzielnie, poprzez wypełnienie formularza promocyjnego dostępnego pod adresem www.jambox.pl/mobile lub poprzez kontakt z BOK

Wydłużenie terminu płatności faktur

Wnioski są rozpatrywane indywidualnie poprzez kontakt z BOK Operatora. Max 60 dni przesunięcia terminu płatności.

Edukacja i praca

Bezpłatne podwyższenie prędkości dla nauczycieli

Rozrywka

Bezpłatne kanały TV dla dzieci i dorosłych:  

  • Otwarte okno "Domowe przedszkole i szkoła" 
  • Od 1 maja br. odkodowany zostanie CANAL+ DOKUMENT (dla abonentów posiadających pakiety Mini, Wielotematyczny, PLUS). Kanał będzie odkodowany przez cały miesiąc, do 31 maja włącznie z możliwością przedłużenia.
  • Odkodowanie kanałów informacyjnych TVN24 i TVN24 BIS (dla abonentów posiadających pakiety: podstawowy, Start HD i Start Plus HD).
Netia

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Na specjalnej stronie znajdują się informacje o możliwościach samoobsługi przez internet i telefon oraz wygodnych formularzach kontaktowych: www.netia.pl/kontakt oraz netia online.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Klienci Netia Mobile otrzymali darmowy pakiet 10GB do wykorzystania przez 60dni.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Na prośbę klientów (zwłaszcza tych 65 plus) możliwe jest przesunięcie terminu płatności faktur wystawionych w marcu i kwietniu oraz terminu zwrotu urządzenia.

Promocyjne warunki umów

Dodatkowe pakiety GB w ramach usługi Netia mobile – specjalna cena 10 zł za pakiet 20GB.

Edukacja i praca

#przyspieszamyinternet - akcja obejmuje wybranych klientów, korzystających z łączy nowej generacji (zmodernizowane sieci ETTH, FTTH, HFC). W jej ramach Grupa Netia, całkowicie za darmo, od 20.03 przyspieszyła internet nawet do 1Gb/s (przyspieszenie uzależnione od typu routera u klienta). 

Rozrywka

Inne usługi

Netia VOD – promocyjne ceny na filmy (od 2,99) i nowości prosto z kin (Hejter, Pan T., Kod Dedala). 

#ZostańWdomu

Orange Polska

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Zdecydowaną większość spraw klienci Orange mogą załatwić on-line w aplikacji „Mój Orange” lub poprzez swoje internetowe konto.
Manager Floty – zarządzanie firmowym kontem on-lineoferta dla dużych firm.  
Klienci oferty „Orange Flex” mogą w pełni aktywować i zarządzać swoim kontem online z poziomu aplikacji. Więcej informacji na flex.orange.pl

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Dodatkowe Gigabajty od Orange dla użytkowników aplikacji Dbam o Bliskich i Jestem Bezpieczny - Wszyscy Klienci indywidualni i biznesowi abonamentowych ofert mobilnych oraz oferty na kartę mogą otrzymać dodatkowe Gigabajty za korzystanie z aplikacji:

  • 2 GB za pobranie i zarejestrowanie się w aplikacji Dbam o Bliskich lub Jestem Bezpieczny (jednorazowo),
  • 1 GB za przesłanie poprzez aplikację Dbam o Bliskich lub Jestem Bezpieczny pierwszego statusu np. „Jestem w domu”, „Wychodzę na spacer” itd. (jednorazowo),
  • 1 GB za każdego aktywnego członka w stworzonej przez użytkownika aplikacji Dbam o Bliskich (Administrator) grupie osób Bliskich.

Nagroda przyznawana jest co tydzień, każdemu członkowi grupy, zarówno Opiekunowi jak i Bliskim. Maksymalna liczba członków grupy to 10 osób (Bliskich). Nagrody w postaci darmowych GB naliczane będą i przekazywane użytkownikom aplikacji raz w tygodniu, w postaci pakietu 10 GB danych. Dodatkowe GB będą wykorzystywane przed środkami dostępnymi w ramach planu taryfowego na terenie Polski. Dla najbardziej aktywnych użytkowników aplikacji przewidziano nagrody specjalne, vouchery o wartości 300 zł brutto do wykorzystania na stronie: www.bezpiecznarodzina.pl. Szczegółowe Informacje dostępne:

Wydłużenie terminu płatności faktur

W czasie zagrożenia koronawirusem zdrowie osób starszych jest szczególnie ważne. Dlatego klientom w wieku 65+ wydłużono termin płatności. Teraz na opłacenie swojego rachunku mają aż 30 dni, licząc od daty jego wystawienia.

Promocyjne warunki umów

  • Internet światłowodowy i pakiety  - 1 m-c  na próbę w umowie bez okresu lojalnościowego. Możliwość wypróbowania szybkiego Światłowodu, a do tego telewizji lub abonamentu komórkowego. Do zdalnej nauki online lub relaksu. 
  • Internet Mobilny Podstawowy z pakietem 10 GB/miesiąc lub Optymalny z pakietem 50 GB/miesiąc - na próbę
  • Rozwiązania umożliwiające pracę zdalną oraz z zakresu bezpieczeństwa - dla dużych firm.

- 3 miesiące za darmo dla nowych klientów:

  • Cisco Webex – bezpieczna przestrzeń do współpracy
  • Polycom Studio – zestaw do wideokonferencji w najwyższej jakości.
  • Zdalny dostęp SSL – bezpieczny dostęp do sieci korporacyjnej przez internet
  • Prywatny APN – bezpieczny dostęp mobilny do sieci korporacyjnej
  • CyberWatch – Ochrona smartfonów oraz raportowanie o zablokowanych próbach komunikacji z cyber-zagrożeniami. 
  • Cisco Umbrella - zabezpieczenie komputerów pracowników w domu
  • Cisco DUO - wieloskładnikowe uwierzytelnianie. Pracownicy do zalogowania do aplikacji, systemów, poczty oprócz hasła i loginu będą zmuszeni do podania kodu z SMSa lub hasła wygenerowanego w aplikacji mobilnej.
  • Smart Search - inteligentna wyszukiwarka w e-sklepie

- 1 miesiąc za darmo dla nowych klientów:

  • Orange Teams Voice - szybka, efektywna komunikacja w zespole. 
  • Mobile Device Management (MDM) - zarządzanie flotą urządzeń mobilnych
  • Bezpłatna konfiguracja umożliwiająca pracę do 10 użytkowników (SSL VPN)
    Zarządzany UTM -  bezpieczne (szyfrowane) połączenie pracowników łączących się zdalnie z wewnętrzną siecią firmy.

Edukacja i praca

Oferty dla nauczycieli, i uczniów i ich rodziców oraz studentów,

  • 200 GB internetu na zdalną naukę w ofercie Orange Flex:  Dla nowych klientów Orange Flex  - przez dwa miesiące nawet po 100 GB internetu za złotówkę miesięcznie. 
  • Materiały  do pobrania i nauki online, przygotowane przez Fundację Orange; aplikacje edukacyjne, zeszyty ćwiczeń, bezpieczeństwo, rozwój szarych komórek. 
  • Edu pass - bezpłatny transfer danych na wybranych stronach edukacyjnych. To wsparcie dzieci, młodzieży i ich rodziców w zdalnej edukacji. Od 22 maja transfer danych na wybranych, najbardziej popularnych stronach edukacyjnych np. Librus, Vulcan, Eduelo nie pomniejsza pakietu gigabajtów. Promocją objęci są wszyscy klienci Orange (indywidualni i biznesowi ofert abonamentowych oraz prepaid) oraz wszyscy klienci Orange Flex oraz nju mobile. Lista stron oraz zasady znajdują się w regulaminie dla ofert abonamentowych i na kartę.
  • Bezpłatny dostęp dla wszystkich klientów do wybranych stron państwowych z niezbędnymi informacjami i zaleceniami. Sprawdź wykaz stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez limitu transmisji danych.​​​

Inne usługi

  • Dbam o Bliskich i Jestem Bezpieczny - Aplikacja Dbam o bliskich pomoże dowiedzieć się, czy nasi bliscy są bezpieczni, gdzie przebywają lub wezwać pomoc jednym przyciskiem S.O.S. w sytuacji zagrożenia. To odpowiedź na potrzebę pozostawania z najbliższymi w stałym kontakcie i prosty sposób na to, aby zadbać o ważne dla nas osoby, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii.
  • Chroń dzieci w sieci -  aplikacja ochrony rodzicielskiej na 30 dni na próbę za darmo.
  • Bezpłatny kurs internetowy dla dorosłych, jak wspierać dzieci w bezpiecznym korzystaniu z technologii.
  • Darmowa i bezpieczna dostawa kurierska po złożeniu zamówienia na www.orange.pl i przez infolinię 801 234 567.
  • Wirtualna Centralka Orange. Przy pomocy Wirtualnej Centralki Orange można szybko zbudować rozproszone Call Center dla połączeń przychodzących do dedykowanych numerów kontaktowych, z kolejkowaniem połączeń, weryfikacją warunków czasowych, informacją o pozycji w kolejce, dedykowanymi zapowiedziami i nagrywaniem połączeń. Konsultanci takiej grupy w liczbie od 1 do 500 osób mogą pracować w domach korzystając z telefonu służbowego lub prywatnego, komórkowego lub stacjonarnego.

Informacje dostępne są na stronie centralka.biz.

Wszystkie promocje i oferty specjalne na ten trudny czas można znaleźć na stronie: orange.pl/razem

 

Play

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta​​​​​​

Stale rozbudowywana aplikacja mobilna Play24 zapewnia klientom sieci bezpieczne zarządzanie swoim kontem i usługami oferowanymi przez operatora.
Oprócz zarządzania usługami i pakietami, aplikacja umożliwia kontrolę i opłacanie rachunków czy doładowywanie konta z wykorzystaniem bezpiecznych oraz szybkich systemów takich jak Google Pay, Apple Pay czy BLIK. Play24 daje również możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem za pomocą czatu online lub połączenia z Obsługą Klienta. 

  • zdalna wymiana karty SIM
    Zgłoszenia są przyjmowane pod telefonem 790 500 500, a karty wysyłane kurierem. O poszczególnych etapach klienci także powiadamiani SMSami
  • dodatkowe punkty interwencyjne
    Play w ramach akcji #OtwieramyPomagamy przekształca kilkaset otwartychsalonów na dodatkowe punkty interwencyjne, gdzie pracownicy operatora będą pomagać tym, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami dotyczącymi usług Play. Uruchomiono już 13 dodatkowych „Punktów Wsparcia Klienta”, a w planach jest otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach na terenie całej Polski. Pracownicy punktów Play zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, a także zachowują codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa. 

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Bezpłatny pakiet 10 GB dla abonamentów biznesowych i indywidualnych do wykorzystania w sieci Play przez kolejnych 14 dni od dnia aktywacji. Osoby posiadające ofertę na kartę mogą skorzystać z oferty, do końca kwietnia. 

Wydłużenie terminu płatności faktur

Dla seniorów: przedłużono termin płatności faktur wystawionych od 15 marca o 14 dni.

Promocyjne warunki umów

  • Dla obcokrajowców: Ponieważ część obcokrajowców została zmuszona do wydłużenia pobytu w Polsce, Play wydłużył ważność kont prepaid do końca czerwca. Oferta była wysyłana przez sms.
  • Dla seniorów: automatyczne przedłużenie aktywności kont w ofertach na kartę na kolejne trzy miesiące, czyli do 30 czerwca. 
  • W piątek 10.04 wystartowała promocja na internet na 3 m-ce za 0 zł, później 40 zł (tylko SIM) lub 50 zł (z routerem przenośnym).
  • Także w ofercie Internet bez limitu danych – 100 GB z pełną prędkością. Umowa na 24 miesiące.

Edukacja i praca

  • Dla nauczycieli i uczniów:  Serwis Odrabiamy.pl do skorzystania przez 10 dni za darmo. Serwis Odrabiamy.pl pomaga rodzicom i dzieciom przy nauce w domu. Zawiera ponad 500 tysięcy rozwiązań i opracowań zadań z książek używanych w szkołach. Serwis także oferuje pomoc nauczycieli przy odpowiedziach na pytania, które pojawiają się podczas nauki. 
  • Zero-rating dla platform edukacyjnych, dzięki którym prowadzone jest zdalne nauczanie. Korzystanie z nich przez klientów Play nie będzie pomniejszało pakietu danych. Takie rozwiązanie nie wymaga dodatkowej aktywacji po stronie użytkownika czy weryfikacji specjalnych uprawnień i będzie działać automatycznie we wszystkich ofertach sieci Play. Szczegółowa lista platform została przygotowana na bazie rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej.
  • Nauka języków obcych z aplikacją Busuu przez 7 dni za darmo
  • Dla firm:  Play oferuje rozwiązania wspierające pracę zdalną takie jak usługa telekonferencji ułatwiająca organizacje pracy firmy czy zespołu. Klienci korzystający z pakietu BIZNES mogą organizować spotkania do 20 osób, co w znaczący sposób wspiera organizację pracy i poziom poinformowania pracowników.
  • Dla seniorów: Filmiki instruktażowe z obsługi smartfona, by pozostali w kontakcie z bliskimi. 

Rozrywka

  • Powiększona oferta darmowych kanałów w PLAY NOW
    W związku z zamknięciem kin, teatrów, muzeów, szkół i placówek oświatowych, firma uruchomiła „otwarte okno” dla dwóch popularnych pakietów telewizyjnych - Extra i Kids. W ten sposób ponad 40 kanałów zostało nieodpłatnie udostępnionych dla wszystkich klientów posiadających abonament na usługi telewizyjne operatora. Otwarte okno działa od połowy marca i pozostanie aktywne do 15 kwietnia. Użytkownicy Play, niezależnie od rodzaju umowy, mogą także bez dodatkowych opłat skorzystać z sześciomiesięcznej subskrypcji platformy VOD Amazon Prime Video.
  • Dostęp do serwisów informacyjnych i muzycznych.
    Klienci Play mogą również skorzystać z darmowego, 30-dniowego dostępu do serwisu TVN24GO, oferującego kanały newsowe TVN24 i TVN24 BiS, programy Discovery, a także transmisje, audycje oraz podcasty. Użytkownicy sieci mogą odebrać swój voucher do 14 kwietnia. Dostęp do tej oferty jest limitowany ilością voucherów.
  • HBO GO bez opłat i zobowiązań.
    Dla Klientów PLAY NOW promocja trwa 30 dni, a dla użytkowników PLAY NOW TV BOX przez 3 miesiące. HBO GO gwarantuje dostęp do kanałów: HBO, HBO2, HBO3 oraz biblioteki 800 filmów i 250 seriali.
  • Bezpłatny pakiet w serwisie muzycznym TIDAL przedłużono do trzech miesięcy.
    Mogą z niego skorzystać klienci, którzy aktywują usługę do 30 kwietnia br.
  • Wybrane filmy 50% taniej w Wypożyczalni PLAY NOW przez cały kwiecień dla klientów Play. Co tydzień 20 nowych tytułów w promocyjnej cenie. Od 8 kwietnia w promocji filmy wybrane z myślą o nadchodzących świętach: „7 uczuć”, „Złodziejaszki”, czy „Powrót Bena”. W promocji nie zabraknie też propozycji dla dzieci, a wśród nich: „Zając Max ratuje Wielkanoc” czy „Asterix i Obelix w służbie Jej Królewskiej Mości”.
  • W piątek 10.04 wystartowała promocja PLAY NOW TV BOX za 10 zł miesięcznie. Urządzenie podłączane do TV dodające do niego funkcje smart oraz zestaw kanałów z Pakietu Podstawowego + 3 miesiące Eleven Sports 4K + 6 miesięcy Amazon Prime Video. Umowa na 24 miesiące.

Inne usługi

  • Rzetelne i wiarygodne informacje
    Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie: https://www.play.pl/kampanie/zostan-w-domu-z-play/.
    Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacji związanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy.
    W celu edukacji i przestrzegania klientów przed zagrożeniami związanymi z informacjami wprowadzającymi w błąd, tzw. „fake newsami” czy cyberprzestępczością, uruchomiono także witrynę www.ochronawplay.pl. Na stronie zamieszczane się informacje dotyczące bezpieczeństwa w intrenecie, przykłady działań oszustów oraz przekierowania do rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji o COVID-19. Operator, by przypomnieć swoim klientom o nowych benefitach i zachęcić ich do pełnego wykorzystania, uruchomił także powiadomienia SMS. Zmieniono nazwę operatora, która wyświetla się na telefonie, na „PLAYZostanWDomu”, aby również w ten sposób zachęcić do bezpiecznej postawy i pozostania w domu.
  • Cashback na zakupy z Google Play
    Cashback w wysokości 20 zł za pobranie płatnej aplikacji lub gry ze sklepu Google Play o wysokości więcej niż 30 zł (akcja ważna do 31 marca). W przypadku gdy koszt wyniesie mniej niż 20 zł – na fakturze opłata za nią redukuje się do 1 grosza
  • Wsparcie Funduszu Interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
    Play przeznaczył milion złotych na Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, aby wesprzeć polski personel medyczny i zaspokoić potrzeby szpitali w zakresie sprzętu medycznego. 
Skynet

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Nasz światłowodowy internet stacjonarny jest nielimitowany. Klienci nie mają żadnych ograniczeń w pobieraniu i wysyłaniu danych

Wydłużenie terminu płatności faktur

Dla Konsumentów i Przedsiębiorców w trudnej sytuacji finansowej oferujemy zawieszenie usług na okres maksymalnie 3 miesięcy.

Edukacja i praca

Bezpłatne przyspieszenie prędkości do 1Gbit dla nauczycieli

Rozrywka

Bezpłatnie odkodowane kanały dziecięce i rozrywkowe 

Systel

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta​​​​​​

Abonenci mają do dyspozycji panel użytkownika. W czasie epidemii oferujemy wyłącznie zdalną obsługa klienta. Obsługa realizowana jest w formie mailowej, dokumenty w pdf podpisywane są za pomocą profilu zaufanego.

Bezkontaktowa wymiana sprzetu

W razie konieczności wymiany sprzętu abonenckiego (terminale optyczne, dekodery, piloty, zasilacze), nowy umieszczamy w paczkomacie najbliższym miejsca zamieszkania lub w innym wskazanym przez klienta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Każdy abonent Internetu mobilnego może pobrać dodatkowy pakiet 10GB danych

Wydłużenie terminu płatności faktur

Na wniosek abonenta wydłużamy termin płatności faktur.

Promocyjne warunki umów

Na wniosek abonenta w trudnej sytuacji proponujemy niestandardowe rozwiązania, w tym obniżenie abonamentu na okres kilku miesięcy.

Przyspieszenie pakietów Internetu o 50%

Na czas epidemii bezpłatne przyspieszyliśmy wszystkim klientom pakiety Internetu o 50%.

Rozrywka

Od połowy marca mamy otwarte okno z kanałami z bajkami oraz TVN24 i TVN24 BIS

Inne usługi

Bezpłatna usługa Chmura Systela o pojemności 10GB ułatwiająca pracę zdalną dla wszystkich abonentów dostępu do Internetu

Systemia

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Zwiększamy prędkość do 1 Gb/s w zależności od możlwości technicznych

Wydłużenie terminu płatności faktur

Osoby niepełnosprawne i te, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej mogą zapłacić za fakturę póżniej. Czas spłaty fatury zostanie wydłużony o 100%.

Promocyjne warunki umów

Rok gratis dla podpisujących umowę w czasach pandemii.

Edukacja

Oferty dla nauczycieli i uczniów, pakiety danych, zero-rating dla platform edukacyjnych

Rozrywka

Darmowe programy TV we wszystkich pakietach.

Aktualne informacje znajdują sie na profilu Systemii na Facebooku.

TK Chopin

Możliwość załatwiania spraw online

Wydłużenie terminu płatności faktur

Uzgodnienia indywidualne na wniosek abonenta

Promocyjne warunki umów

Rozrywka

Bezpłatne kanały: TVN24, TVN24 Bis, Polsat News, TTM, TTR

Inne usługi

T-Mobile

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Powyższe opcje dostępne są również w aplikacji.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Wydłużenie terminu płatności faktur

Sprawy rozpatrywane są indywidualnie

Promocyjne warunki umów

Edukacja i praca

Rozrywka

Inne usługi

TVK - Toruń

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy

Zarządzanie kontem możliwe poprzez internetowe konto klienta.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Uzgodnienia indywidualne

Promocyjne warunki umów

Obniżony abonament dla nowych klientów - Internet za pół ceny

Edukacja i praca

Oferty dla nauczycieli i uczniów, pakiety danych, zero-rating dla platform edukacyjnych

​​​​​Rozrywka

Otwarte okno dla kanałów:
- CANAL+ (LCN 301) 19 kwietnia (od 20:00 do 1:00)
- TVN24, TVN24 BiS, SCIFI, 13 Ulica, TVP HD, AleKino+, Domo+, Kuchnia+, Planete+, MiniMini+ i Teletoon+ do dnia 30 kwietnia 2020 roku.
- CANAL+ Family (LCN 304) od 1 do 31 maja 2020 roku.

UPC

Możliwość załatwiania spraw online

  • opłacanie faktur i doładowanie konta
  • sprawdzanie stanu konta
  • włączanie pakietów i usług
  • przedłużenie umowy
  • zdalna obsługa klienta

Wszystkie propozycje i porady prezentowane są na specjalnej stronie Działamy z troską.

Pakiet dodatkowych bezpłatnych GB

Szczegóły na stronie UPC.

Wydłużenie terminu płatności faktur

Z myślą o klientach 60+, którzy potrzebują indywidualnego podejścia i wsparcia w czasie #zostanwdomu, UPC uruchamia dedykowaną ścieżkę na infolinii. Dzięki niej, mogą oni skorzystać z porad specjalistów dotyczących usług oraz uzyskać pomoc w przeprowadzeniu płatności internetowych.

Promocyjne warunki umów

Obniżony abonament

#zostanwdomu i zgarnij telewizor Sony w ramach promocji UPC Polska

Edukacja i praca

Rozrywka

 

Inne usługi

WDM

Możliwość załatwiania spraw online

Wydłużenie terminu płatności faktur

Uzgodnienia indywidualne

Promocyjne warunki umów

Edukacja i praca

Oferty dla nauczycieli i uczniów, pakiety danych.

Rozrywka

Otwarte okno do 30 kwietnia, kanały dla dzieci oraz dwa kanały informacyjne (TVN24, TVN24 BiS)

Aktualne informacje znajdują się na profilu WDM na Facebooku.

 

Powyższe informacje zostały przekazane przez operatorów telekomunikacyjnych i zostały zamieszczone wyłącznie w celach informacyjnych. Ministerstwo Cyfryzacji nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

{"register":{"columns":[]}}