W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Praktykant ds. wsparcia użytkownika końcowego

Nazwa ogłoszenia

Praktykant ds. wsparcia użytkownika końcowego

Termin składani ofert

do 8 października 2020 r. (włączenie)

Departament

Biuro Dyrektora Generalnego (BDG)

Liczba miejsc na praktyki

1

Czas trwania praktyk

2 miesiące

Termin rozpoczęcia praktyk

październik


Czym się będziesz u nas zajmował:

Głównymi zadaniami, przy którym będziesz uczestniczył, będzie praca w zespole odpowiedzialnym za wsparcie użytkownika końcowego. Prace zespołu będzie nadzorować koordynator zespołu HelpDesk (pracownik Wydziału Informatyki), który będzie wspierał praktykanta podczas jego zadań.

  • Obsługa techniczna pracowników Ministerstwa w zakresie obsługi systemów teleinformatycznych Ministerstwa;
  • Pomoc w obsłudze technicznej systemów tele i wideokonferencyjnych Ministerstwa;
  • Budowa, rozwój i utrzymanie systemów teleinformatycznych Ministerstwa oraz zarządzanie narzędziami informatycznymi, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania;
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu urządzeń oraz systemów teleinformatycznych.

Twoje umiejętności, które będą cenne dla nas:

  • preferowany kierunek studiów: informatyka;
  • język angielski na poziomie wystarczającym do czytania dokumentacji technicznej;
  • znajomość budowy i działania urządzeń teleinformatycznych;
  • rozwiązywanie problemów wynikających ze zgłoszeń serwisowych oraz obsługi urządzeń i aplikacji;
  • zainteresowanie nowymi technologiami;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • chęć dzielenia się wiedzą;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Co możesz zyskać dzięki tym praktykom?

  • doświadczenie pracy ze specjalistami z zakresu IT (duży udział nowych technologii, innowacyjne tematy);
  • kontakt z praktykami z zakresu bieżących działań IT Ministerstwa oraz praktyk stosowanych z zakresu cyberbezpieczeństwa;
  • doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami, czerpanie wiedzy z bieżącego działania światowej klasy systemów i rozwiązań.
{"register":{"columns":[]}}