Praktykant ds. wsparcia użytkownika końcowego
Nazwa ogłoszenia |
Praktykant ds. wsparcia użytkownika końcowego |
Termin składani ofert |
do 8 października 2020 r. (włączenie) |
Departament |
Biuro Dyrektora Generalnego (BDG) |
Liczba miejsc na praktyki |
1 |
Czas trwania praktyk |
2 miesiące |
Termin rozpoczęcia praktyk |
październik |
Czym się będziesz u nas zajmował:
Głównymi zadaniami, przy którym będziesz uczestniczył, będzie praca w zespole odpowiedzialnym za wsparcie użytkownika końcowego. Prace zespołu będzie nadzorować koordynator zespołu HelpDesk (pracownik Wydziału Informatyki), który będzie wspierał praktykanta podczas jego zadań.
- Obsługa techniczna pracowników Ministerstwa w zakresie obsługi systemów teleinformatycznych Ministerstwa;
- Pomoc w obsłudze technicznej systemów tele i wideokonferencyjnych Ministerstwa;
- Budowa, rozwój i utrzymanie systemów teleinformatycznych Ministerstwa oraz zarządzanie narzędziami informatycznymi, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania;
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu urządzeń oraz systemów teleinformatycznych.
Twoje umiejętności, które będą cenne dla nas:
- preferowany kierunek studiów: informatyka;
- język angielski na poziomie wystarczającym do czytania dokumentacji technicznej;
- znajomość budowy i działania urządzeń teleinformatycznych;
- rozwiązywanie problemów wynikających ze zgłoszeń serwisowych oraz obsługi urządzeń i aplikacji;
- zainteresowanie nowymi technologiami;
- umiejętność pracy w grupie;
- chęć dzielenia się wiedzą;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać dzięki tym praktykom?
- doświadczenie pracy ze specjalistami z zakresu IT (duży udział nowych technologii, innowacyjne tematy);
- kontakt z praktykami z zakresu bieżących działań IT Ministerstwa oraz praktyk stosowanych z zakresu cyberbezpieczeństwa;
- doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami, czerpanie wiedzy z bieżącego działania światowej klasy systemów i rozwiązań.