W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Prawo komunikacji elektronicznej – nowy harmonogram prac

13.03.2020

Z uwagi na zmianę trybu pracy wielu instytucji i organizacji wydłużyliśmy terminy zgłaszania uwag w poszczególnych blokach tematycznych prac nad Prawem komunikacji elektronicznej (PKE).

Blat stołu a na nim notes, tablet z napisem "Prawo komunikacji elektronicznej" oraz filiżanka z kawą.

Oto nowy harmonogram zgłaszania opinii lub uwag do wyodrębnionych bloków zagadnień:

  1. do 3 kwietnia 2020 r. uwagi w szczególności do: definicji, analizy rynku i obowiązków regulacyjnych, numeracji oraz usługi powszechnej, wraz z kosztem netto (Dział I Rozdział 1, 3, 4, Dział IV Rozdział 1, 2, 3, 5, Dział VII Rozdział 2, 3 Projektu ustawy).
  2. do 10 kwietnia 2020 r. uwagi do: wpisu do rejestru PT i JST, kontroli, postępowania przed Prezesem UKE, kar, tajemnicy komunikacji elektronicznej oraz bezpieczeństwa sieci i usług oraz obowiązków na rzecz bezpieczeństwa państwa (Dział I Rozdział 2, 5, Dział VII Rozdział 4, Dział VIII, Dział IX Projektu ustawy).
  3. do 17 kwietnia 2020 r. uwagi do gospodarowania częstotliwościami (Dział II, Dział V Dział VI Projektu ustawy).
  4. do 24 kwietnia 2020 r. uwagi do dostępu (Dział III, Dział IV Rozdział 4, Dział VII Rozdział 5 Projektu ustawy) oraz uwagi do praw użytkowników końcowych (Dział VII Rozdział 1 Projektu ustawy).

Stanowiska, także w wersji edytowalnej, prosimy wysyłać na adres:

konsultacje.pke@mc.gov.pl, zgodnie ze wskazanym wyżej harmonogramem.

Sytuacja jest dynamiczna, dlatego terminy warsztatów dla poszczególnych bloków tematycznych przekażemy najszybciej, jak będzie to możliwe.

{"register":{"columns":[]}}