W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rusza linia telefoniczna dla urzędników

22.07.2019

Już od 25 lipca uruchomione zostanie wsparcie dla pracowników urzędów korzystających z aplikacji Źródło do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych (SRP).

Stary pomarańczowy telefon z tarczą numerową, zielone tło

Cotygodniowe telefoniczne dyżury to ułatwienie dla osób zajmujących się meldunkami, dowodami osobistymi oraz rejestrujących dane z zakresu urzędu stanu cywilnego.

Podczas rozmowy z trenerami urzędnicy będą mogli:

  • dowiedzieć się, w jaki sposób uzyskać dostęp do platformy szkoleniowej lub otrzymać pomoc w odzyskaniu danych do logowania się na stronę,
  • sprawdzić lub potwierdzić swoje dane na liście mailingowej newslettera SRP,
  • uzyskać informacje dotyczące procedur zgłaszania spraw technicznych na Service Desk,
  • dowiedzieć się, w jakich terminach planowane są szkolenia i konsultacje z aplikacji Źródło.

Dyżurujący będą również zbierać informacje zwrotne na temat działania systemu. Ewentualne zagadnienia wymagające interpretacji prawnej, zostaną przekazane do zespołów merytorycznych Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. 

Infolinia Centralnego Ośrodka Informatyki dostępna będzie w każdy czwartek, w godzinach 09.00 – 15.00.

Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.

{"register":{"columns":[]}}