Szkolenia aktualne
Dwukrotne przeprowadzenie każdego z nw. modułów szkoleniowych – wykonawca zewnętrzny (postępowanie na wybór w kwietniu).
|
Tytuł Modułu |
Zakres Modułu |
Sposób realizacji i czas trwania szkolenia |
|
1. Kompletowanie wymagań w projekcie informatycznym |
-Zdefiniowanie projektu informatycznego -Określenie cyklu życia projektu informatycznego -Zbieranie i realizacja wymagań użytkowników/ użytkownika -Analiza biznesowa wymagań projektu informatycznego -Lista interesariuszy projektu informatycznego (grupy, podgrupy, kryteria weryfikacji) -Opracowanie wymagań projektu (na podstawie User Stories) -Priorytetyzowanie wymagań -Potwierdzanie wymagań -Opracowanie specyfikacji projektu informatycznego -Analiza i Optymalizacja procesów biznesowych -Zasady legislacji |
Szkolenie z elementami pracy warsztatowej 2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut) |
|
2. Integracja systemów informatycznych |
-Analiza biznesowa integrowanych systemów -Analiza funkcjonalna integrowanych systemów (warstwa aplikacyjna, sieciowa, systemowa, dane) -Analiza architektury integrowanych systemów -Dekompozycja integrowanych systemów -Opracowanie zaleceń/ wytycznych do integracji systemów -Opracowanie zaleceń do konfiguracji integrowanych systemów -Prowadzenie procesów integracji, konfiguracji, procesów w środowisku produkcyjnym, testowym oraz developerskim -Przygotowanie dokumentacji, raportów, instrukcji obsługi zintegrowanych systemów. |
Szkolenie z elementami pracy warsztatowej 2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut) |
|
3. Projektowanie usług zorientowanych na użytkownika, Usługa, a funkcjonalność |
-Analiza potrzeb odbiorcy e-usług -Analiza rynku e-usług -Potrzeby oraz procesy użytkownika e-usługi -Pozyskiwanie, przetwarzanie, przechowywanie danych z e-usług -Zasady bezpieczeństwa oraz ponownego wykorzystania danych e-usług -Otwartość oraz integralność e-usług z innymi systemami -Metody pracy wykorzystywane przy procesie projektowania e-usług (kompetencje, doświadczenie) -Proces wytwarzania e-usługi ( etapy realizacji e-usług, zwinność procesów, testowanie) - Narzędzia i technologie wykorzystywane w procesie realizacji e-usług -Różnice między usługą a funkcjonalnością -Opis usługi -Opis funkcjonalności -Poziom dojrzałości usługi -Proces zarządzania cyklem życia usług (przykładowe modele) |
Szkolenie z elementami pracy warsztatowej 1 dzień (8 x 45 minut) |
|
4.Testowanie oprogramowania |
-Planowanie podejścia do testów oprogramowania (co, kiedy, jak, dlaczego i w jaki sposób będzie testowane) - Techniki/modele testowania i narzędzia wspierające -Przygotowywanie scenariuszy i przypadków testowych -Organizacja i przeprowadzenie testów -Opracowanie dokumentacji prezentującej wyniki testów |
Warsztat 2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut) |
|
5. Analiza popytu |
-Rozpoznanie rynku -Rynek docelowy -Rynek właściwy -Techniki prognozowania -Metody szacowania wielkości rynku - Stopa przyswajania -Poprawne przeprowadzanie analizy popytu -Opracowanie wyników- wizualizacja |
Warsztat/ Gra
|
Dodatkowe ( nie w ramach ww. postępowania):
- Przygotowanie zamówień publicznych z branży IT – szkolenie będzie prowadzone przez adwokatów/radców prawnych wyłonionych w ramach planowanego do wszczęcia w kwietniu postępowania przetargowego
- Architektura korporacyjna organizacji vs. KRCU – być może szkolenie przeprowadzi M. Madejczyk
- Planowanie warstwy bezpieczeństwa systemów informatycznych – wstępnie uzgodniono, że za zgodą DG MC szkolenie przeprowadzi pracownik Dep. Cyberbezpieczeństwa.
Aktualnie przygotowujemy pierwsze szkolenie e-learningowe – WCAG 2.0
Planujemy również siłami zespołu przygotować szkolenia:
- Opracowanie Opisu Założeń Projektu Informatycznego
- Co powinno się znaleźć w Studium Wykonalności
- Skuteczna komunikacja w projekcie informatycznym – wsparcie dla zespołu marketingu i komunikacji.
- Ostatnia modyfikacja:
- 23.04.2018 12:55 administrator gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 23.04.2018 12:57 administrator gov.pl