Powrót

Szkolenia aktualne

Dwukrotne przeprowadzenie każdego z nw. modułów szkoleniowych – wykonawca zewnętrzny (postępowanie na wybór w kwietniu).

Tytuł Modułu

Zakres Modułu

Sposób realizacji i czas trwania szkolenia

1. Kompletowanie wymagań w projekcie informatycznym

-Zdefiniowanie projektu informatycznego

-Określenie cyklu życia projektu informatycznego

-Zbieranie i realizacja wymagań użytkowników/ użytkownika

-Analiza biznesowa wymagań projektu informatycznego

-Lista interesariuszy projektu informatycznego (grupy, podgrupy, kryteria weryfikacji)

-Opracowanie wymagań projektu (na podstawie User Stories)

-Priorytetyzowanie wymagań

-Potwierdzanie wymagań

-Opracowanie specyfikacji projektu informatycznego

-Analiza i Optymalizacja procesów biznesowych

-Zasady legislacji

Szkolenie z elementami pracy warsztatowej

2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut)

 2. Integracja systemów informatycznych

-Analiza biznesowa integrowanych systemów

-Analiza funkcjonalna

integrowanych systemów (warstwa aplikacyjna, sieciowa, systemowa, dane)

-Analiza architektury integrowanych systemów

-Dekompozycja integrowanych

systemów

-Opracowanie zaleceń/ wytycznych do integracji systemów

-Opracowanie zaleceń do konfiguracji integrowanych systemów

-Prowadzenie procesów integracji, konfiguracji, procesów w środowisku produkcyjnym, testowym oraz developerskim

-Przygotowanie dokumentacji, raportów, instrukcji obsługi zintegrowanych systemów.

Szkolenie z elementami pracy warsztatowej

2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut)

3. Projektowanie usług zorientowanych na użytkownika, Usługa, a funkcjonalność

-Analiza potrzeb odbiorcy e-usług

-Analiza rynku e-usług

-Potrzeby oraz procesy użytkownika e-usługi

-Pozyskiwanie, przetwarzanie, przechowywanie danych z e-usług

-Zasady bezpieczeństwa oraz ponownego wykorzystania danych e-usług

-Otwartość oraz integralność e-usług z innymi systemami

-Metody pracy wykorzystywane przy procesie projektowania e-usług (kompetencje, doświadczenie)

-Proces wytwarzania e-usługi ( etapy realizacji e-usług, zwinność procesów, testowanie)

- Narzędzia i technologie wykorzystywane w procesie realizacji e-usług

-Różnice między usługą a funkcjonalnością

-Opis usługi

-Opis funkcjonalności

-Poziom dojrzałości usługi

-Proces zarządzania cyklem życia usług  (przykładowe modele)

Szkolenie z elementami pracy warsztatowej

1 dzień (8 x 45 minut)

4.Testowanie oprogramowania

-Planowanie podejścia do testów oprogramowania (co, kiedy, jak, dlaczego i w jaki sposób będzie testowane)

- Techniki/modele testowania i narzędzia wspierające

-Przygotowywanie scenariuszy i  przypadków testowych

-Organizacja i przeprowadzenie testów

-Opracowanie dokumentacji prezentującej wyniki testów

Warsztat

2 dni (1 dzień = 8 x 45 minut)

5. Analiza popytu

-Rozpoznanie rynku

-Rynek docelowy

-Rynek właściwy

-Techniki prognozowania

-Metody szacowania wielkości rynku

- Stopa przyswajania

-Poprawne przeprowadzanie analizy popytu

-Opracowanie wyników- wizualizacja

Warsztat/ Gra

  1. dzień (8 x 45 minut)

 

Dodatkowe ( nie w ramach ww. postępowania):

  • Przygotowanie zamówień publicznych z branży IT – szkolenie będzie prowadzone przez adwokatów/radców prawnych wyłonionych w ramach planowanego do wszczęcia w kwietniu postępowania przetargowego
  • Architektura korporacyjna organizacji vs. KRCU – być może szkolenie przeprowadzi M. Madejczyk
  • Planowanie warstwy bezpieczeństwa systemów informatycznych –  wstępnie uzgodniono, że za zgodą DG MC szkolenie przeprowadzi pracownik Dep. Cyberbezpieczeństwa.
     

Aktualnie przygotowujemy pierwsze szkolenie e-learningowe – WCAG 2.0

Planujemy również siłami zespołu przygotować szkolenia:

  • Opracowanie Opisu Założeń Projektu Informatycznego
  • Co powinno się znaleźć w Studium Wykonalności
  • Skuteczna komunikacja w projekcie informatycznym – wsparcie dla zespołu marketingu i komunikacji.
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
23.04.2018 12:55 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
23.04.2018 12:57 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}