W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie w sprawie kosztów utrzymania i zadań gabinetu politycznego w Ministerstwie Cyfryzacji

17.10.2017

Tomasz Piotr Nowak, Krzysztof Gadowski, Zapytanie nr 4910

Szanowna Pani Minister,
Nowelizacja ustawy o pracownikach samorządowych, którą Senat przyjął w dniu 22 września 2017 r. zakład likwidację stanowisk asystentów i doradców na szczeblu samorządowym w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie zmian. Oznacza to, że wójt, burmistrz, prezydent, a także starosta czy marszałek nie będą mogli zatrudniać w urzędach osób na tego rodzaju stanowiskach. Likwidacja gabinetów politycznych na szczeblu samorządowym stawia pod znakiem zapytania zasadność istnienia gabinetów politycznych na szczeblu ministerialnym. Wprowadzając nowelizację kierowano się bowiem głównie argumentem kosztowym i troską o oszczędności dla budżetów samorządów. Z podobną troską należałoby potraktować budżet państwa oraz zweryfikować jakim obciążeniem są dla niego gabinety polityczne ministrów.

W związku z powyższym zwracamy się do Pani Minister z zapytaniem jaki jest roczny koszt utrzymania gabinetu politycznego w Ministerstwie Cyfryzacji ilu jest pracowników gabinetu oraz jakie zadania pełnią?

Materiały

Odpowiedź na zapytanie w sprawie kosztów utrzymania i zadań gabinetu politycznego w Ministerstwie Cyfryzacji
odpowiedź na zapytanie w sprawie kosztów utrzymania i zadań gabinetu politycznego w Ministerstwie Cyfryzacji.pdf 0.09MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
04.12.2017 14:13 Kinga Graczyk
Pierwsza publikacja:
04.12.2017 14:24 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}