W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania

06.05.2021

W ramach procedury rozeznania rynku Departament Gospodarki Cyfrowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na usługę Badań User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania. UWAGA! w związku z pytaniami, które wpłynęły od oferenta 19.05.2021 r., zmieniono zapis SOPZ.

Kody CPV:

Kod CPV: 72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Kod CPV: 73110000-6 Usługi badawcze

Informacje ogólne

Przed przygotowaniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z dokumentami SOPZ, stanowiącymi załączniki do zapytania.

Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie nie później niż do 31 stycznia 2022 r.

Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wyłącznie na jedną część zamówienia lub na obie części zamówienia. W każdej z części zamówienia zostanie wybrana ta z ofert, która spełni wszystkie wymagania i zaprezentuje najkorzystniejszy bilans punktacji według kryteriów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

UWAGA! Ze względu na problemy z systemem pocztowym, informacja po otwarciu ofert zostanie opublikowana w najszybszym możliwym czasie.

Warunki udziału

Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy dla części I:

  1. Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu badań użyteczności serwisów lub aplikacji internetowych a w ramach każdej z usług przeprowadzone zostały badania/testy z użytkownikami. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.
  2. Wymagania niezbędne względem zespołu

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem co najmniej dwóch osób:

  •  jeden członek zespołu, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w badaniach jakościowych oraz minimum 2-letnie doświadczenie moderacji wywiadów IDI, posiadający minimum 3 ukończone projekty badawcze przeprowadzone zgodnie z metodologią IDI z zakresu eksploracji potrzeb grup docelowych wraz z raportem z badania,
  • jeden członek zespołu, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w badaniach jakościowych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań polegających na analizie eksperckiej, posiadający minimum 3 ukończone projekty badawcze przeprowadzone zgodnie z metodologią analizy eksperckiej.

Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.

Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy dla części II:

  1. Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu badań dostępności serwisów internetowych dla osób z niepełnosprawnościami, które to audyty dotyczyły spełniania wymogów zawartych w wytycznych WCAG 2.1. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.
  2. Wymagania niezbędne względem zespołu
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły przynajmniej 3 audyty dostępności (w rozumieniu WCAG) systemów informatycznych. Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.

Kryteria wyboru oferty

Dla części I:

  • Doświadczenie Wykonawcy – wg reguły „spełnia – nie spełnia”
  • Doświadczenie zespołu realizującego zamówienie:
    doświadczenie zespołu realizującego zamówienie  – od 0 do 30 punktów. Punkty zostaną przyznane za przeprowadzenie przez osoby skierowane do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat audytów użyteczności systemów informatycznych (udział w charakterze badacza/audytora) według sposobu wskazanego w SOPZ.
  • Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 70 pkt

  •  Łączna punktacja oferty:

Punkty w kryterium „doświadczenie zespołu realizującego zamówienie” + punkty w kryterium „cena całkowita”.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w powyżej.

Dla części II:

  • Doświadczenie Wykonawcy – wg reguły „spełnia – nie spełnia”
  • Doświadczenie zespołu realizującego zamówienie:
    doświadczenie zespołu realizującego zamówienie  – od 0 do 30 punktów. Punkty zostaną przyznane za przeprowadzenie przez osoby skierowane do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat audytów dostępności (w rozumieniu WCAG) systemów informatycznych (udział w charakterze badacza/audytora) według sposobu wskazanego w SOPZ.
  • Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 70 pkt

  • Łączna punktacja oferty:

Punkty w kryterium „doświadczenie zespołu realizującego zamówienie” + punkty w kryterium „cena całkowita”.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa powyżej.

Składanie ofert

Oferty prosimy przesyłać do 24 maja 2021 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres: efakturowanie@mrpit.gov.pl lub poprzez dedykowany formularz ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności.

Osoba do kontaktu

Michał Paćkowski, e-mail: michal.packowski@mrpit.gov.pl

Informacja o zawarciu umowy z Wykonawcą

W dniu 22 czerwca 2021 roku zawarta została umowa z Wykonawcą MCM Institute Poland Sp. z o. o., ul. Konstruktorska 11, 02-793 Warszawa na realizację części I zamówienia. W części II zamówienie zostaje unieważnione.

Materiały

DGC SOPZ cz II audyt dostępności
SOPZ​_cz​_II​_audyt​_dostępności.docx 0.04MB
DGC SOPZ cz I audyt użyteczności
SOPZ​_cz​_I​_audyt​_użyteczności.docx 0.08MB
DGC 1a IPU cz I
1a​_IPU​_cz​_I.doc 0.50MB
DGC 1b IPU cz II
1b​_IPU​_cz​_II.doc 0.50MB
DGC 2 Zlecenie
2​_Zlecenie.doc 0.04MB
DGC 3a Wykaz usług cz I
3a​_Wykaz​_usług​_cz​_I.doc 0.04MB
DGC 3b Wykaz usług cz II
3b​_Wykaz​_usług​_cz​_II.doc 0.04MB
DGC 4a Wykaz osób cz I
4a​_Wykaz​_osób​_cz​_I.docx 0.07MB
DGC 4b Wykaz osób cz II
4b​_Wykaz​_osób​_cz​_II.doc 0.07MB
DGC 5a Wykaz osób kryterium cz I
5a​_Wykaz​_osób​_kryterium​_cz​_I.doc 0.07MB
DGC 5b wykaz osób kryterium cz II
5b​_Wykaz​_osób​_kryterium​_cz​_II.doc 0.07MB
DGC 6 oświadczenie o poufności
6​_oświadczenie​_poufność.docx 0.03MB
DGC 7 umowa PPDO
7​_umowa​_PPDO.docx 0.06MB
DGC 8a Formularz ofertowy cz I
8a​_Formularz​_ofertowy​_cz​_I.doc 0.06MB
DGC 8b Formularz ofertowy cz II 05 05 2021
8b​_Formularz​_ofertowy​_cz​_II.doc 0.06MB
Zaktualizowany SOPZ cz I 20 05 2021
SOPZ​_cz​_I​_audyt​_użyteczności​_20​_05​_2021.docx 0.08MB
Wyjaśnienia 20 05 2021
Wyjaśnienia​_20​_05​_2021.docx 0.03MB
Informacja z otwarcia ofert
DGC​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_Audyt​_UX.pdf 0.23MB
Link do ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.05.2021 08:54 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Paćkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 5.0 22.06.2021 11:42 Agata Kubel-Grabau
Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 4.0 26.05.2021 12:49 Agata Kubel-Grabau
Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 3.0 25.05.2021 09:42 Agata Kubel-Grabau
Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 2.0 20.05.2021 12:02 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Badania User Experience usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 1.0 07.05.2021 08:54 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}