W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert: prace konserwacyjno-naprawcze w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku MRiT

09.05.2022

Zamawiający:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Biuro Administracyjne.

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy placu Trzech Krzyży 3/5
w Warszawie.

Kryteria oceny ofert:

O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100

Gdzie:

Cmin      –          cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn       –          cena badanej oferty

Warunki udziału.

Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy którzy:

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki:

  • wykażą się należytym wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert,  co najmniej 3 prac, w tym :
    • dwie prace polegające na czyszczeniu i naprawie pionów i poziomów kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej z inspekcją TVC w budynkach wielokondygnacyjnych (min. 4 kondygnacje) o wartości prac minimum 50 000,00 zł brutto każda.
    • jedna praca polegająca na wykonaniu renowacji pionów, o długości każdego pionu nie mniejszej niż 20 m., kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej polegająca na ich uszczelnieniu metodą rękawa nasączonego żywicami o wartości minimum 50 000,00 zł brutto,
  • Do oferty należy dołączyć referencje/oświadczenia o prawidłowym wykonaniu ww. prac.
  • wezmą udział w wizji lokalnej na terenie nieruchomości Zamawiającego organizowanej w dniu 10.05.2022r. o godz. 10:00. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej w innym terminie proszę o indywidualne uzgadnianie terminu z Panem Michałem Dominiak, e-mail: michal.dominiak@mrit.gov.pl.

Terminy wykonania zamówienia.

Do 4 tygodni od daty podpisania umowy

Warunki finansowe rozliczeń i płatności.

  • cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
  • zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
  • podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
  • rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.

Dodatkowe informacje

  • zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
  • zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
  • umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
  • przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
  • zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.

Okres związania ofertą – 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).

Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

Sposób przygotowania i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: michal.dominiak@mrit.gov.pl w terminie do dnia  13.05 2022r.

Załączniki:

Formularz ofertowy

Opis przedmiotu zamówienia

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: kancelaria@mrit.pl, tel.+48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP, natomiast obowiązki administratora wykonuje Dyrektor Biura  Administracyjnego.

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w MRiT wysyłając informację na skrzynkę: iod@mrit.gov.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj.                     w związku z zawarciem i realizacją umowy, której Pani/Pan jest stroną.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy,
a następnie będą przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MRiT przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Minister Rozwoju i Technologii.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat oraz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 )

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane do państw trzecich.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
  • prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO;,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 RODO.

W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Materiały

Opis Przedmiotu Zamówienia 1
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_1.doc 0.15MB
formularz ofertowy
formularz​_ofertowydoc.docx 0.03MB
zał. 1 do opz-rzut kondygnacji
zał​_1​_do​_opz​_-​_rzut​_kondygnacji.pdf 12.27MB
zał. 2 do opz-rzut kondygnacji 4-2
zał​_2​_do​_opz​_-​_rzut​_kondygnacji​_4-2.pdf 1.88MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.05.2022 12:05 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert: prace konserwacyjno-naprawcze w sieci kanalizacji poziomej i pionowej ogólnospławnej w budynku MRiT 1.0 09.05.2022 12:05 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}