W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych

02.03.2022

Zapraszamy do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych. 

INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do składania ofert na Sukcesywną dostawę do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych.
  2. Kod CPV: 15800000-6 – Różne produkty spożywcze.
  3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Warszawie przy pl. Trzech Krzyży 3/5.
  4. Termin realizacji: sukcesywnie, w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy.
  5. Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w tabeli ofertowej. W przypadku wycofania z produkcji lub braku dostępności na rynku określonego artykułu spowodowanego czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, Zamawiający dopuści możliwość, w uzgodnieniu z nim, zamiany i zastąpienia przedmiotowego artykułu innym - o cechach fizycznych nie gorszych od artykułu wycofanego lub niedostępnego przy zachowaniu jego ceny.
  6. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 2019, ze zm.).
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty, w zakresie nie objętym treścią oferty, oraz rezygnacji z zamówienia lub jego części bez podania przyczyny.
  8. Ministerstwo Rozwoju i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
  9. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  10. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
  11. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  12. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
 

WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI

  1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia dostaw są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz w podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
  2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując dostawy.
  3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie dostaw bez uwag, potwierdzone protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.
  5. Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
  6. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) i inne (np. ubezpieczenia, transport).

KRYTERIA OCENY OFERT/INFORMACJA O WAGACH PUKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH / OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

1.    Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
Cena oferty (Co) – waga 100%

2.    Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryterium: Cena oferty (Co), która zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:

                           Cena oferty (Co) = 100 x (CenaComin/CenaCo) [pkt]
gdzie:
CenaCo    -    cena netto badanej oferty,
Cenamin    -    najniższa zaoferowana cena netto spośród ofert podlegających ocenie.


3.    Zamawiający dokona wyboru oferty najwyżej ocenionej – tj. o najwyższej liczbie punktów przyznanych w ww. kryterium, wyliczonym wg wzoru określonego w ust. 2 spośród ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu na etapie oceny oferty.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotem zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  7. W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 14.03.2022 r. godz. 12:00
  2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych” lub w formie papierowej na adres:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii
    Biuro Administracyjne
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    albo złożyć w Kancelarii ogólnej (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
  4. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia, w zakresie nie objętym treścią oferty.

INFORMACJE DODATKOWE

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zaproszenia ( jeśli dotyczy).

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

  1. Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy: oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU

Barbara Ślesicka – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 95 81,
email: barbara.slesicka@mrit.gov.pl

Monika Łączyńska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 99 53
email: monika.laczynska@mrit.gov.pl

Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41
email: joanna.jablonska@mrit.gov.pl

Joanna Lenart  - Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43
email: joanna.lenart@mrit.gov.pl

Materiały

Załacznik nr 1s-Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik​_nr​_1s​_-​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.doc 0.05MB
Załacznik nr 2 s-Wzór Formularz Ofertowy
Załącznik​_nr​_2s​_-​_Wzór​_-​_Formularz​_ofertowy.doc 0.04MB
Załacznik nr 2 s-Załacznik do Wzoru Formularza Ofertowego
Załącznik​_nr​_2s​_-​_Załącznik​_do​_Wzoru​_Formularza​_ofertowego.xls 0.06MB
Załacznik nr 3s- istotne postanowienia umowy
Załącznik​_nr​_3s​_-​_isotne​_postanowienia​_umowy.doc 0.16MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Oświadczenie RODO
Oświadczenie​_RODO.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.03.2022 15:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Lenart Joanna, Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywna dostawa do Ministerstwa Rozwoju i Technologii artykułów spożywczych 1.0 02.03.2022 15:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}