W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa optymalizacji serwisu Biznes.gov.pl dzięki analizie danych i SEO

10.03.2020

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie optymalizacji treści serwisu i architektury informacji pod kątem wyszukiwania informacji przez potencjalnych użytkowników (SEO) oraz dwóch warsztatów w zakresie konfiguracji i użycia narzędzi do analityki webowej oraz projektowania w oparciu o dane. Zamówienie będzie obejmowało również konsultacje w zakresie analizy pozyskanych danych dotyczących ruchu i zachowania użytkowników serwisu Biznes.gov.pl oraz zmiany architektury informacji serwisu Biznes.gov.pl.

Terminy

Całość Zadania będzie wykonana do 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania kwoty określonej w § 2 ust. 1 umowy.
Termin składania ofert upływa 19 marca 2020 r. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
Oferty prosimy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: paulina.kiewicz@mr.gov.pl 

Oferta

Oferta powinna zawierać:
1. Informacje i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków w zakresie doświadczenia zespołu i zrealizowanych zamówień, o których mowa w punkcie 9.1 SOPZ, przedstawione na wzorach tabel w załączniku 2 i 3;
2. Wstępna propozycja opisu metodologii prowadzenia audytu i listy narzędzi;
3. Wstępna analiza SEO serwis Biznes.gov.pl;
4. Wstępna propozycja koncepcji przeprowadzenia warsztatów z Zamawiającym;
5. Koszty wykonania zamówienia w kwocie brutto; koszty te muszą obejmować wszystkie czynności związane z wykonaniem zadania i muszą zostać podane zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 9.3 SOPZ.

UWAGA

17.03.2020 poprawiono Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z powodu niespójności między treścią umowy i SOPZ. Zmiana dotyczy punktu 9.3 SOPZ.

Materiały

SOPZ SEO BIZGOV 17.03.2020
SOPZ​_SEO​_BIZGOV​_popr.pdf 0.48MB
Wzór umowy
Zalacznik​_1​_-​_wzor​_umowy.pdf 0.08MB
Wykaz osób
Zalacznik​_2​_-​_wykaz​_osob.pdf 0.02MB
Wykaz usług
Zalacznik​_3​_-​_wykaz​_uslug.pdf 0.02MB
Tabela rekomendacji
Zalacznik​_4​_-​_tabela​_rekomendacji.pdf 0.02MB
Wzór zlecenia
Zalacznik​_5​_-​_wzor​_zlecenia.pdf 0.03MB
Potwierdzenie zlecenia
Zalacznik​_6​_-​_potwierdzenie​_przyjecia​_zlecenia.pdf 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}