W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

7,6 mln. odsłon portalu Gov.pl

12.03.2019

Portal Gov.pl staje się coraz popularniejszy. W lutym tego roku odwiedziło go 1,86 mln. unikalnych użytkowników.

Serwis rządowy Gov.pl

Zasięg portalu Gov.pl zwiększył się w lutym aż o 26,8 proc. (w styczniu: 1,47 mln.). Odwiedzający wygenerowali 7,6 mln. odsłon, czyli o 10,4 proc. więcej niż w styczniu (6,88 mln.).

Dziś w ramach portalu funkcjonuje 19 stron internetowych poszczególnych resortów. W jednym miejscu znalazły się informatory, poradniki oraz wygodna wyszukiwarka usług dla obywateli, przedsiębiorców i urzędników.

Na www.gov.pl – np. za pomocą wyszukiwarki – można odnaleźć informacje o poszczególnych usługach. Poza wskazówkami, jak załatwić daną sprawę w urzędzie, obywatele będą mogli skorzystać z także formularza internetowego. Ten pozwoli na załatwienie sprawy online - obecnie www.gov.pl, dzięki serwisom Obywatel.gov.pl i Biznes.gov.pl, oferuje ponad 1300 usług.

Na www.gov.pl obywatele znajdą niezbędne informacje o działalności poszczególnych ministerstw, informatory, poradniki, efekty prac grup roboczych, informacje dotyczące prac legislacyjnych, czy aktualnie prowadzonych projektów. Wszystkie serwisy powiązane z portalem mają spójną szatę graficzną, co wyraźnie sugeruje odwiedzającym, że znajdują się na stronach państwowych.

Do portalu sukcesywnie dołączają kolejne strony: np. e-dowod.gov.pl, czy instytucje - 12 marca 2019 roku swoją stronę na Gov.pl uruchomiło POPC Wsparcie (projekt wspierający instytucje w pozyskiwaniu funduszy na przedsięwzięcia informatyczne).

Docelowo platforma będzie zawierać kompletne informacje związane z administracją rządową i sprawami publicznymi.

Materiały

www.gov.pl