W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikacja i marketing

Interesujesz się marketingiem, public relations i zagadnieniami związanymi ze skuteczną komunikacją z odbiorcą? Sprawdź, jakie oferty staży dla ciebie przygotowaliśmy.

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa (BPC)


Dowiedz się więcej o BPC

Stażysta ds. grafiki komputerowej i multimediów

Wymagania:

  • student jednego z kierunków: informatyka, specjalność: grafika komputerowa i multimedia.

Zadania:

  • tworzenie materiałów graficznych,
  • wykonywanie relacji foto i video,
  • wsparcie organizacyjne wydziału,
  • przygotowywanie animacji i krótkich form video.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • nabycie praktycznych umiejętności w pracy w biurze prasowym,  
  • nauka zasad funkcjonowania w środowisku zawodowym,
  • wykorzystywania wiedzy teoretycznej w praktyce.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

W naszym zespole czeka na ciebie wiele możliwości. Jesteśmy komórką łączącą pracę wielu departamentów. Przygotowujemy spotkania naszego kierownictwa, pomagamy podczas posiedzeń Sejmu i Senatu, prowadzimy działania edukacyjne związane z wykorzystaniem cyfrowych technologii! To tylko niektóre z naszych zadań. Jeśli chcesz nas poznać i dowiedzieć się więcej, nic prostszego – aplikuj i do zobaczenia!

Karolina Wieteska

Karolina Wieteska
Stażysta ds. komunikacji 

Wymagania:

  • student jednego z kierunków: dziennikarstwo, medioznawstwo, komunikacja społeczna, nowe media.

Zadania:

  • monitorowanie serwisów agencji prasowych i prasy regionalnej z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz działalności urzędu,
  •  prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biura w urzędzie, 
  • uzupełnianie i publikowanie informacji na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, 
  • przyjmowanie zleceń od dziennikarzy oraz udzielanie informacji mediom w porozumieniu z dyrektorem biura, 
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi, 
  • obsługa dziennikarzy zagranicznych i elektronicznej korespondencji zagranicznej,
  • sporządzanie analiz materiałów multimedialnych i prasowych w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi KPRM i podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów oraz innych – niezbędnych do realizacji polityki informacyjnej urzędu,
  • organizacja i obsługa konferencji oraz briefingów,
  • współpraca przy tworzeniu baz danych, 
  •  wspieranie pracowników biura w ich codziennych obowiązkach. 

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • nabycie praktycznych umiejętności w pracy w biurze prasowym,  
  • nauka zasad funkcjonowania w środowisku zawodowym,
  • wykorzystywania wiedzy teoretycznej w praktyce.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

W naszym zespole czeka na ciebie wiele możliwości. Jesteśmy komórką łączącą pracę wielu departamentów. Przygotowujemy spotkania naszego kierownictwa, pomagamy podczas posiedzeń Sejmu i Senatu, prowadzimy działania edukacyjne związane z wykorzystaniem cyfrowych technologii! To tylko niektóre z naszych zadań. Jeśli chcesz nas poznać i dowiedzieć się więcej, nic prostszego – aplikuj i do zobaczenia!

Karolina Wieteska

Karolina Wieteska

Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC)


Dowiedz się więcej o CPPC

Stażysta ds. mediów społecznościowych

Wymagania:

  • student, który ukończył co najmniej I rok studiów,
  • zdolności analityczne oraz ogólny poziom wiedzy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, kreatywność, chęć do nauki oraz rozwoju,
  • mile widziana znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych.

Zadania:

  • Udział w pracach zespołów merytorycznych:
    • Informacja i promocja:
      • wsparcie w prowadzeniu serwisów internetowych i profili społecznościowych, 
      • udział w rozwoju mediów społecznościowych oraz serwisów internetowych,
      • nadzór nad publikacją materiałów w serwisach.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • kompetencje zawodowe dotyczące działania określonej komórki merytorycznej. Stażysta na koniec stażu sporządzi raport z podsumowaniem przebiegu stażu oraz zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Raport powinien być sporządzany w formacie Word, min. 1000 do max. 2500 znaków (ze spacjami) – rozmiar czcionki 12. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

W Centrum Projektów Polska Cyfrowa realizujemy projekty, których celem jest cyfryzacja naszego państwa. Pracujemy nad rozwojem sieci szerokopasmowych, e-administracji czy kompetencji cyfrowych obywateli. Dzięki naszym działaniom prawie wszystkie szkoły w Polsce zostały podłączone do Internetu i stały się częścią Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. A do końca 2023 roku około 2 milionów gospodarstw domowych zostanie podłączonych do Internetu światłowodowego. 
Dołącz do nas, aby budować nowoczesną, cyfrową Polskę. 

Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych (CRKC)


Dowiedz się więcej o CRKC

Stażysta ds. działań informacyjno-komunikacyjnych

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • umiejętność biegłej komunikacji w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego.

Zadania:

  • wsparcie w prowadzeniu działań informacyjno-komunikacyjnych za pomocą e-mail, mediów społecznościowych itp.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • wiedza o prowadzeniu kampanii informacyjno-komunikacyjnej dotyczącej dostępności cyfrowej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Cyfrowa gospodarka nie może istnieć bez wysokich kompetencji cyfrowych obywateli. Prowadzenie działań, które mają na celu zwiększenie tych kompetencji raz walka z dezinformacją to nasze główne zadanie. Jeśli chcesz pracować w projektach, których celem jest rozwój umiejętności w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja czy cyberbezpieczeństwo, dołącz do Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.

Stażysta ds. weryfikacji dostępności cyfrowej

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji.

Zadania:

  • analizowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych pod kątem dostępności cyfrowej,
  • wsparcie w monitorowaniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • weryfikacja dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • weryfikacja poprawności deklaracji dostępności opublikowanych przez podmioty publiczne,
  • sposób informowania podmiotów o brakach w zakresie dostępności cyfrowej ich stron internetowych i aplikacji mobilnych.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Cyfrowa gospodarka nie może istnieć bez wysokich kompetencji cyfrowych obywateli. Prowadzenie działań, które mają na celu zwiększenie tych kompetencji raz walka z dezinformacją to nasze główne zadanie. Jeśli chcesz pracować w projektach, których celem jest rozwój umiejętności w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja czy cyberbezpieczeństwo, dołącz do Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.


Departament Polityki Cyfrowej (DPC)


Dowiedz się więcej o DPC

Stażysta ds. globalnego dialogu cyfrowego

Wymagania:

  • doświadczenie przy realizacji projektów komunikacyjnych i/ lub konferencji,
  • umiejętność redagowania prostych treści – „lekkie pióro”,
  • bardzo dobra znajomość zasad poprawności językowej,
  • znajomość programów graficznych i umiejętność opracowywania materiałów promocyjnych oraz prezentacji,
  • motywacja do rozwoju i otwartość na samodoskonalenie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1.

Zadania:

  • współpraca przy realizacji ciekawych, dużych projektów jak np. Szczyt Cyfrowy IGF Polska 2022:
  • graficzne i merytoryczne opracowywanie prezentacji, broszur informacyjnych,
  • przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych wydarzenia i w mediach społecznościowych, 
  • udział w przygotowywaniu strategii komunikacji,  
  • wsparcie przy logistyce,
  • współpraca przy organizacji paneli dyskusyjnych i debat podczas międzynarodowych wydarzeń cyfrowych, jak np. Forum Zarządzania Internetem ONZ -  IGF 2022 (w Etiopii) czy EURODig 2022 (we Włoszech),  
  • utrzymywanie kontaktów z instytucjami współpracującymi w zakresie zarządzania przestrzenią cyfrową, takich jak: NASK, organizacje młodzieżowe, uniwersytety,
  • organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,
  • przygotowywanie roboczych notatek i raportów ze spotkań,
  • merytoryczne i graficzne opracowywanie prezentacji na potrzeby organizowanych spotkań.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • praca w administracji publicznej,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • realizacja ciekawych, kompleksowych projektów,
  • praca zespołowa.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Zajmujemy się polityką międzynarodową związaną z mediami społecznościowymi. Współtworzymy prawo, które określa normy zachowania w Internecie. Większość tego prawa tworzona jest w Brukseli, dlatego my też jesteśmy tam obecni. Prowadzimy także różnorodne działania edukacyjne na temat wykorzystywania technologii cyfrowych. W zeszłym roku organizowaliśmy prestiżowe wydarzenie, jakim jest Forum Zarządzania Internetem – IGF 2021. Chcesz być częścią naszego zespołu? Dołącz do nas!

Michał Pukaluk

Michał Pukaluk

Departament Rozwoju Usług (DRU)


Dowiedz się więcej o DRU.

Stażysta ds. treści portalu gov.pl

Wymagania:

  • wszystkie kierunki studiów,
  • komunikatywność, samodzielność, skupienie na celu, pracowitość.

Zadania:

  • wsparcie prac redakcji gov.pl.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • redagowanie tekstów zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej i prostego języka,
  • prowadzenie dialogu z partnerami, 
  • wiedza z zakresu procesów prowadzenia projektu,
  • praca w projektach informatycznych, które ułatwiają obywatelom dostęp do informacji i e- usług publicznych.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

Dzięki stażowi w Departamencie Rozwoju Usług weźmiesz udział w ciekawych projektach informatycznych, które ułatwiają obywatelom korzystanie z usług administracji publicznej.  Codziennie pracujemy nad przeniesieniem stron kolejnych urzędów centralnych, wojewódzkich i samorządowych na gov.pl. Rozbudowujemy też system zarządzania treścią, który pozwala redaktorom tych urzędów na wygodne zarządzanie ich stronami internetowymi.  Dołącz do nas, aby zdobyć doświadczenie i wiedzę, jak funkcjonuje administracja publiczna i jak wygląda proces prowadzenia projektu. 

Elżbieta Cegiełkowska-Koczy

Elżbieta Cegiełkowska-Koczy

Departament Telekomunikacji (DT)


Dowiedz się więcej o DT.

Stażysta ds. zwalczania dezinformacji dotyczących sieci mobilnych

Wymagania:

  • studenci kierunków: socjologia, komunikacja społeczna i public relations, komunikacja wizerunkowa, psychologia.

Zadania:

  • wsparcie zespołu projektowego w bieżących pracach merytorycznych. Przykładowe działania:
  • tworzenie materiałów informacyjno-edukacyjnych skierowanych do różnych grup odbiorców,
  • koordynowanie projektów z zakresu PEM i 5G pod kątem komunikacyjnym,
  • weryfikacja błędnych bądź nieprawdziwych informacji w mediach.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza na temat funkcjonowania Departamentu Telekomunikacji, w szczególności w zakresie:
  • kontaktów zewnętrznych i komunikowania o korzyściach z rozwoju komunikacji elektronicznej,
  • zwalczania fake newsów pojawiających się w przestrzeni publicznej. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Departament Zarządzania Danymi (DZD)


Dowiedz się więcej o DZD.

Stażysta ds. komunikacji projektowej

Wymagania:

  • osoba pełnoletnia, która nie ukończyła 26 lat,                                                                        
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,                  
  • zainteresowanie działaniami promocyjnymi, w tym szczególnie działaniami w digitalu,          
  • mile widziane umiejętności analityczne oraz sprawne posługiwanie się językiem polskim (pisanie tekstów reklamowych czy artykułów prasowych).

Zadania:

  • tworzenie komunikatów do mediów społecznościowych,
  • udział w przygotowaniu datathonu,
  • udział w organizacji warsztatów i konferencji,
  • wsparcie w przygotowaniu dokumentacji projektowej.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • znajomość metodyki zarządzania projektami w organizacji (perspektywa beneficjenta POPC),
  • wiedza specjalistyczna z zakresu planowania i prowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnych,
  • znajomość procedur PZP w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu dofinansowanego z POPC,
  • umiejętność sporządzania notatek i innych materiałów urzędowych,
  • umiejętność pracy w zespole w warunkach pracy zdalnej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
​​​​​
Dołącz do zespołu liderów otwartych danych! To dzięki nam w rankingu Komisji Europejskiej, Open Data Maturity 2021, Polska awansowała na 4 miejsce i stała się jednym z liderów w zakresie otwierania danych.
Otwarte dane to większa przejrzystość działań państwa i lepsza jakość polityki publicznej. Ponadto otwarte dane pomagają rozwijać biznes i ułatwiają pracę naukowcom. Dowiedz się więcej na dane.gov.pl

Karolina Kościerzyńska

Karolina Kościerzyńska
Łukasz Turek
 
Łukasz Turek

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK)


Dowiedz się więcej o NASK.

Stażysta ds. budowania świadomości cyberbezpieczeństwa

Wymagania:

  • kierunek: marketing, promocja,  
  • dobra znajomośc języka polskiego,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z cyberzagrożeniami,
  • znajomość social mediów,
  • sprawność w obsłudze komputera,
  • znajomość programów MS Word, Excel, Power Point,
  • mile widziana znajomośc programów graficznych,
  • umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • kreatywność,
  • samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub C1. 

Zadania:

  • wsparcie zespołu w pracach merytorycznych i organizacyjnych,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych, edukacyjnych z obszaru cyberbezpieczeństwa (artykuły, notatki, ulotki, broszury, posty na social media),
  • wykorzystanie nowych technologii w projektowania materiałów do szkoleń learningowych o tematyce cyberbezpieczeństwa,
  • bieżące wsparcie zespołu (administracyjne, kreatywne i operacyjne) w przygotowaniu i organizacji:  konferencji, spotkań, szkoleń, innych wydarzeń,
  • wsparcie w realizacji projektów edukacyjno-popularyzatorskich z partnerami NASK oraz innymi podmiotami,
  • wsparcie w popularyzacji wiedzy dotyczącej cyberbezpieczeństwa, która powstaje w innych komórkach realizujących zadania CSIRT NASK,
  • systematyczny przegląd raportów i mediów społecznościowych CERT, KNF i blogów  pod kątem aktualizacji informacji o bieżących atakach na internautów,
  • współpraca z innymi zespołami NASK.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • znajomość działalności firmy, jej produktów,
  • praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu cyberbezpieczeństwa i cyberhigieny,
  • umiejętność opracowywania materiałów z zakresu cyberbezpieczeństwa.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do Internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny Internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. Poznaj nasz dział CERT Polska, gdzie zgłaszane są i analizowane wszelkie cyberzagrożenia i cyberataki – obserwujemy, że jest ich coraz więcej, a wojna hybrydowa to nie tylko pusty slogan. Dołącz do NASK! Weź udział w kształtowaniu polskiego bezpiecznego cyberświata i cyfrowej Polski!

Stażysta ds. komunikacji i promocji dotyczącej nauki programowania

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe I stopnia (licencjat),
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, chęć do nauki oraz rozwoju,
  • znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i komunikatorów internetowych,
  • umiejętność korzystania z ogólnodostępnych programów do przygotowywania prostych grafik,
  • doświadczenie w przygotowywaniu tekstów informacyjno-promocyjnych,
  • dobra znajomość zasad poprawności językowej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • mile widziane:
    • tzw. „lekkie pióro”,
    • doświadczenie w pracy w social mediach (Facebook/Instagram),
    • doświadczenie jako copywriter,
    • znajomość języka angielskiego.

Zadania:

  • udział w pracach zespołów merytorycznych, które promują naukę programowania wśród dzieci i młodzieży, a w szczególności organizacja i promocja akcji CodeWeek 2022 (Europejski Tydzień Kodowania),
  • informacja i promocja:
    • wsparcie zespołu w prowadzeniu serwisów internetowych i profili społecznościowych oraz w bieżących pracach,
    • tworzenie materiałów informacyjno-edukacyjnych (treści i grafik) skierowanych do różnych grup odbiorców,
    • udział w rozwoju mediów społecznościowych,
    • nadzór nad publikacją materiałów w serwisach,
    • udział w rozwoju strony koduj.gov.pl, w tym przygotowywanie materiałów, tekstów, grafik na stronę,
  • komunikacja:
    • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji,
    • przygotowywanie projektów odpowiedzi,
    • komunikacja z mediami, partnerami, uczestnikami działań,
    • wsparcie w kontaktach z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, które organizują wydarzenia w ramach CodeWeek (Europejskiego Tygodnia Kodowania),
    • tworzenie mailingu do partnerów akcji i osób potencjalnie zainteresowanych udziałem,
  • raportowanie:
    • tworzenie opracowań i zestawień oraz podsumowań efektów działań.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • wiedza na temat funkcjonowania biura akcji CodeWeek w NASK, w szczególności w zakresie:
    • komunikacji,
    • kontaktów zewnętrznych,
    • prowadzenia projektu,
  • możliwość tworzenia największego w Europie wydarzenia związanego z nauką programowania,
  • poznanie specyfiki pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w realizacji kampanii edukacyjnej.

Dowiedz się więcej o akcji CodeWeek

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się


NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do Internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny Internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. 
W ramach NASK od kilku lat funkcjonuje biuro CodeWeek, czyli Europejskiego Tygodnia Kodowania. W  tym roku odbędzie się on w terminie: 8–23 października. Dołącz do NASK i wesprzyj działania związane z promocją CodeWeek.

Stażysta ds. wsparcia w komunikacji kryzysowej

Wymagania:

  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • umiejętność tworzenia tekstów,
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów.

Zadania:

  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji,
  • współtworzenie przekazów komunikacyjnych,
  • tworzenie treści dla mediów społecznościowych,
  • mierzenie efektywności działań,
  • opracowywanie raportów mediowych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • doświadczenie w tworzeniu dedykowanych przekazów komunikacyjnych i budowaniu strategii komunikacyjnej (ze szczególnym uwzględnieniem strategii komunikacji kryzysowej),
  • zapoznanie się ze specyfiką aktywności komunikacyjnej w mediach społecznościowych,
  • wiedza na temat prowadzenia komunikacji w tych kanałach,
  • umiejętność wyciągania.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do Internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny Internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. Poznaj nasz dział CERT Polska, gdzie zgłaszane są i analizowane wszelkie cyberzagrożenia i cyberataki – obserwujemy, że jest ich coraz więcej, a wojna hybrydowa to nie tylko pusty slogan. Dołącz do NASK! Weź udział w kształtowaniu polskiego bezpiecznego cyberświata i cyfrowej Polski!

 

{"register":{"columns":[]}}