W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikacja i marketing

Interesujesz się marketingiem, public relations i zagadnieniami związanymi ze skuteczną komunikacją z odbiorcą? Sprawdź, jakie oferty staży dla ciebie przygotowaliśmy.

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa (BPC)


Dowiedz się więcej o BPC

Stażysta do spraw obsługi mediów społecznościowych

Wymagania:

  • jesteś studentką(em) co najmniej III roku studiów lub absolwentką(em) studiów wyższych,
  • umiesz pracować w zespole,
  • jesteś osobą ambitną, komunikatywną i ciekawą nowych wyzwań,
  • masz łatwość pisania czytelnych tekstów i „lekkie pióro”,
  • znasz media społecznościowe i narzędzia, które są przydatne przy obsłudze profili na portalach społecznościowych,
  • znasz aplikacje lub programy do tworzenia i edycji grafik oraz materiałów wideo,
  • potrafisz zwizualizować liczby i procesy,
  • masz zdolności analityczne, potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich trafne wnioski.

Zadania:

  • tworzenie treści w social media i na strony internetowe oraz moderowanie dyskusji na portalach społecznościowych,
  • udział w opracowaniu strategii i planu komunikacji w mediach społecznościowych i przygotowanie do jej wdrożenia,
  • monitorowanie trendów i zmian algorytmu w mediach społecznościowych,
  • analiza polskiej blogosfery, trendów w ramach influencer marketingu oraz ocena ich potencjału,
  • edycja oraz montaż materiałów graficznych i materiałów wideo, które są przygotowywane do publikacji na portalach społecznościowych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

Swoboda w kreowaniu interesujących dla odbiorców postów to jeden z pierwszych widocznych elementów efektywnej strategii i profesjonalizmu w zarządzaniu profilami. Z nami zdobędziesz doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych, nauczysz się całościowo czuwać nad profilem firmowym, a także projektować i tworzyć zróżnicowany content. Udział w różnorodnych projektach da ci nowe możliwości rozwoju.

APLIKUJ ONLINE
 

Poznajmy się
Mamy serce do cyfryzacji! 
W Cyfryzacja KPRM działamy na styku obywatel – administracja państwowa. Cyfryzujemy polską administrację, aby większość spraw można było załatwić bez wychodzenia z domu – kilkoma kliknięciami, w dowolnym miejscu i czasie. To ułatwia już dziś aplikacja mObywatel, która w wielu sytuacjach zapewnia dostęp do najważniejszych dokumentów (np. dowodu osobistego, prawa jazdy, e-recepty). Pracujemy nad rozwojem kolejnych, przyjaznych i intuicyjnych usług cyfrowych, edukujemy w zakresie cyberbezpieczeństwa i walczymy z dezinformacją w sieci. Nasze działania, kampanie i projekty mają jeden cel – podnieść kompetencje cyfrowe Polaków i doprowadzić do tego, żeby dzięki cyfryzacji ludziom w Polsce żyło się lepiej. Przy tak dużej liczbie zadań i projektów niezwykle ważne jest prawidłowe komunikowanie o podejmowanych i realizowanych inicjatywach. 
Masz serce do cyfryzacji? Dołącz do nas!

Karolina Wieteska

Karolina Wieteska

Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych (CRKC)


Dowiedz się więcej o CRKC

Stażysta ds. działań informacyjno-komunikacyjnych

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • umiejętność biegłej komunikacji w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego.

Zadania:

  • wsparcie w prowadzeniu działań informacyjno-komunikacyjnych za pomocą e-mail, mediów społecznościowych itp.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • wiedza o prowadzeniu kampanii informacyjno-komunikacyjnej dotyczącej dostępności cyfrowej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

Cyfrowa gospodarka nie może istnieć bez wysokich kompetencji cyfrowych obywateli. Prowadzenie działań, które mają na celu zwiększenie tych kompetencji oraz walka z dezinformacją to nasze główne zadanie. Jeśli chcesz pracować w projektach, których celem jest rozwój umiejętności w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja czy cyberbezpieczeństwo, dołącz do Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.

Stażysta ds. weryfikacji dostępności cyfrowej

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji.

Zadania:

  • analizowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych pod kątem dostępności cyfrowej,
  • wsparcie w monitorowaniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • weryfikacja dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • weryfikacja poprawności deklaracji dostępności opublikowanych przez podmioty publiczne,
  • sposób informowania podmiotów o brakach w zakresie dostępności cyfrowej ich stron internetowych i aplikacji mobilnych.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Cyfrowa gospodarka nie może istnieć bez wysokich kompetencji cyfrowych obywateli. Prowadzenie działań, które mają na celu zwiększenie tych kompetencji oraz walka z dezinformacją to nasze główne zadanie. Jeśli chcesz pracować w projektach, których celem jest rozwój umiejętności w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja czy cyberbezpieczeństwo, dołącz do Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.

Departament Polityki Cyfrowej (DPC)


Dowiedz się więcej o DPC

Stażysta ds. globalnego dialogu cyfrowego

Wymagania:

  • doświadczenie przy realizacji projektów komunikacyjnych lub konferencji,
  • umiejętność redagowania prostych treści – „lekkie pióro”,
  • dobra znajomość zasad poprawności językowej,
  • umiejętność opracowywania materiałów promocyjnych oraz prezentacji,
  • motywacja do rozwoju i otwartość na samodoskonalenie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.

Zadania:

  • współpraca przy realizacji ciekawych, dużych projektów jak np. Szczyt Cyfrowy IGF Polska 2023, w tym:
    • udział w organizacji paneli dyskusyjnych i debat podczas Szczytu,
    • opracowywanie prezentacji, broszur informacyjnych,
    • udział w przygotowywaniu strategii komunikacji w tym przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych wydarzenia i w mediach społecznościowych, 
  • współpraca przy organizacji paneli dyskusyjnych i debat podczas międzynarodowych wydarzeń cyfrowych, jak np. Forum Zarządzania Internetem ONZ – IGF 2023 (w Japonii),  
  • utrzymywanie kontaktów z instytucjami współpracującymi w zakresie zarządzania przestrzenią cyfrową, takich jak: NASK, organizacje młodzieżowe, uniwersytety,
  • organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,
  • przygotowywanie prezentacji oraz roboczych notatek i raportów ze spotkań.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • praca w administracji publicznej,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • realizacja ciekawych, kompleksowych projektów,
  • praca zespołowa.

APLIKUJ ONLINE
 

Poznajmy się
 
Zajmujemy się polityką międzynarodową w obszarze cyfrowym, realizujemy zadania w zakresie europejskich i międzynarodowych regulacji cyfrowych, koordynujemy działania związane z realizacją polityki cyfrowej wynikającej z członkostwa Polski w Unii Europejskiej. W 2023 roku organizujemy Szczyt Cyfrowy IGF Polska 2023. Chcesz być częścią naszego zespołu? Dołącz do nas!.

 

Departament Telekomunikacji (DT)


Dowiedz się więcej o DT.

Stażysta ds. zwalczania dezinformacji dotyczących sieci mobilnych

Wymagania:

  • studenci kierunków: socjologia, komunikacja społeczna i public relations, komunikacja wizerunkowa, psychologia.

Zadania:

  • wsparcie zespołu projektowego w bieżących pracach merytorycznych. Przykładowe działania:
  • tworzenie materiałów informacyjno-edukacyjnych skierowanych do różnych grup odbiorców,
  • koordynowanie projektów z zakresu PEM i 5G pod kątem komunikacyjnym,
  • weryfikacja błędnych bądź nieprawdziwych informacji w mediach.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza na temat funkcjonowania Departamentu Telekomunikacji, w szczególności w zakresie:
  • kontaktów zewnętrznych i komunikowania o korzyściach z rozwoju komunikacji elektronicznej,
  • zwalczania fake newsów pojawiających się w przestrzeni publicznej. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Departament Zarządzania Danymi (DZD)


Dowiedz się więcej o DZD.

Stażysta ds. komunikacji projektowej

Wymagania:

  • studenci lub absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich, 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, 
  • zainteresowanie działaniami promocyjnymi, w tym szczególnie działaniami w digitalu,
  • umiejętności analityczne oraz sprawne posługiwanie się językiem polskim (pisanie tekstów reklamowych czy artykułów prasowych),
  • umiejętność przygotowania prostych grafik w dowolnym programie graficznym (minimum Canva).

Zadania:

  • tworzenie komunikatów do mediów społecznościowych (tekst i grafika),
  • pisanie artykułów na portale internetowe, które promują otwarte dane z portalu dane.gov.pl i otwarte zasoby z portalu kronika.gov.pl,
  • udział w przygotowaniu i realizacji kampanii internetowej promującej otwarte zasoby z portalu kronika.gov.pl;
  • udział w organizacji warsztatów i konferencji,
  • wsparcie w przygotowaniu dokumentacji projektowej.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • znajomość metodyki zarządzania projektami w organizacji, 
  • znajomość programu FERC,
  • znajomość zasad promocji projektów finansowanych ze środków UE,
  • wiedza specjalistyczna z zakresu planowania i prowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnych,
  • znajomość procedur prawa zamówień publicznych (PZP) w zakresie zadań realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków UE,
  • umiejętność sporządzania notatek i innych materiałów urzędowych,
  • umiejętność pracy w zespole w warunkach pracy zdalnej.

APLIKUJ ONLINE
 

Poznajmy się

Dołącz do zespołu liderów otwartych danych! To dzięki nam w rankingu Komisji Europejskiej, Open Data Maturity 2022, Polska awansowała na 3 miejsce i stała się jednym z liderów w zakresie otwierania danych.
Otwarte dane to większa przejrzystość działań państwa i lepsza jakość polityki publicznej. Ponadto otwarte dane pomagają rozwijać biznes i ułatwiają pracę naukowcom. Dowiedz się więcej na dane.gov.pl

Karolina Kościerzyńska

Karolina Kościerzyńska
Łukasz Turek
 
Łukasz Turek

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK)


Dowiedz się więcej o NASK.

Stażysta ds. marketingu i zarządzania rozwojem nauki

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, samodzielność,
  • podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami, 
  • nastawienie „Da się”,
  • umiejętność zarządzania czasem i terminowość, 
  • znajomość MS Office,
  • znajomość języka angielskiego mile widziana.

Zadania:

  • współpraca przy tworzeniu marki NASK Science, tworzenie materiałów promocyjnych, udział w tworzeniu i realizacji strategii PR i promocji NASK-PIB w kraju i za granicą,
  • udział w organizacji i promocji eventów, seminariów i  spotkań (online i offline), 
  • wsparcie obsługi zagranicznych naukowców i naukowczyń odwiedzających NASK-PIB,
  • udział w pracach nad stworzeniem szkoły doktorskiej w NASK-PIB,  współpraca przy tworzeniu rozwiązań organizacyjnych dotyczących karier naukowych doktorantów NASK-PIB.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku science managera oraz w obszarze public relations, promocji i marketingu,
  • wiedza jak budować markę firmy i co się na nią składa,
  • wiedza, czym jest mapa interesariuszy i jak ją tworzyć,
  • doświadczenie w byciu częścią dynamicznego zespołu, który tworzy przestrzeń do rozwoju naukowego młodych ludzi,
  • znajomość procesu powstawania projektów i zarządzania nimi,
  • rozwój umiejętności managerskich,
  • znajomość nowoczesnych, zwinnych praktyk zarządzania zespołem i organizacją pracy,
  • doświadczenie w pracy hybrydowej z użyciem narzędzi telekomunikacyjnych jak Teams, Jira czy Confluence.

Co możemy zaoferować:

  • poznasz osoby, które stworzyły domenę „.pl”,
  • będziesz mieć wpływ na przebieg stażu i możliwość połączenia stażu z innymi aktywnościami,
  • dostaniesz pełne wsparcie zespołu w każdym zakresie, indywidualnego opiekuna stażu i referencje na zakończenie stażu,
  • możliwość pracy zdalnej i hybrydowej.

APLIKUJ ONLINE
 

Poznajmy się

NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do Internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny Internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. Poznaj nasz dział CERT Polska, gdzie zgłaszane są i analizowane wszelkie cyberzagrożenia i cyberataki – obserwujemy, że jest ich coraz więcej, a wojna hybrydowa to nie tylko pusty slogan. Dołącz do NASK! Weź udział w kształtowaniu polskiego bezpiecznego cyberświata i cyfrowej Polski!

{"register":{"columns":[]}}