W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pismo w sprawie usprawnienia korespondencji przesyłanej w formie elektronicznej

30.11.2017

Dzień dobry

Obecnie korespondencja na styku obywatel - administracja państwowa, samorządowa, firma, przybiera coraz częściej formę elektroniczną. Najczęściej my (przeciętni zjadacze chleba) nie otrzymujemy potwierdzenia otwarcia tej poczty, mimo takiej prośby - korespondencja najczęściej ląduje w "koszu" mimo, że adresaci posiadają różne certyfikaty rzetelnej firmy czy ISO. Na podstawie informacji "z terenu" jest to praktyka dnia codziennego.

Aby uniknąć takiej ignorancji warto byłoby wprowadzić obowiązkowe włączanie opcji potwierdzania otwarcia poczty elektronicznej w wymienionych wyżej jednostkach. Bardzo rzadko zdarza się, że takie potwierdzenie jest wysyłane bez wcześniejszej prośby - to świadczy, że można. Wówczas jest pewne, że moje pytanie nie trafiło do kosza.

Pisząc tu o korespondencji elektronicznej, nie mam na myśli zawierającej dokumenty tj. takiej przy, której wymagany jest ePUAP, a drobne sprawy kierowane w formie pytań.

A może taki obowiązek istnieje tylko nie jest przestrzegany.

 

Materiały

Odpowiedź na pismo w sprawie usprawnienia korespondencji przesyłanej w formie elektronicznej
Odpowiedź na pismo w sprawie usprawnienia korespondencji przesyłanej w formie elektronicznej.pdf 0.44MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.01.2018 11:44 Olga Zawadzka
Pierwsza publikacja:
14.03.2018 16:20 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}