Powrót

Realizacja projektu

to etap, na którym prowadzone są prace projektowe zgodnie z wcześniej przyjętym założeniami i harmonogramem oraz umową lub porozumieniem o dofinansowanie projektu. Przeprowadzane są postępowania przetargowe, wytwarzane są produkty projektu. W zakresie finansowym realizowane są płatności oraz składane wnioski o płatność. Na koniec tego etapu następuje weryfikacja dostarczonych produktów, realizacji wskaźników produktu oraz ostateczne rozliczenie projektu.Efektem tego etapu są wytworzone produkty projektu, a w sferze finansowej rozliczone wydatki projektowe (zatwierdzony wniosek o płatność końcową).

Na tym etapie POPC Wsparcie oferuje usługi w następującym zakresie:

  1. Wsparcie w realizacji Umowy o dofinansowanie projektu:
  • wsparcie w prowadzeniu dokumentacji raportowej (monitoring i sprawozdawczość)
  • wsparcie prawne w zakresie realizacji Umowy o dofinansowanie projektu
  1. Wsparcie w zakresie prowadzonych zamówień publicznych:
  • na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia i przygotowaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego na systemy
    i sprzęt informatyczny
  1. Sieciowanie projektów:
  • organizowanie spotkań z zespołami projektowymi realizującymi inne projekty
    o podobnym charakterze
  • udostępnianie szablonów dokumentów i dokumentów innych projektów realizowanych
    i zrealizowanych
  • Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk zdobytych podczas realizacji różnych projektów
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
23.04.2018 12:51 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
23.04.2018 12:56 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}