W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skarga na bezczynność Centralnego Ośrodka Informatyki (COI)

15.12.2017

Dotyczy skrzynki epuap i OBYWATEL.GOV.PL gdzie zostały przekierowane formularze epuap: PISMO OGOLNE DO PODMIOTU PUBLICZNEGO); w/w kiedyś w konfiguracji jako jedna (wspólna) co zostało zmienione przez funkcjonariuszy zatrudnionych w epuap i podzielono na dwa podloginy po zamianie epuap na epuap 2: KRAJ jako zasoby firmy i KRAJ1 jako zasoby mojej osoby.

 

Materiały

Odpowiedź na skargę na bezczynność Centralnego Ośrodka Informatyki (COI)
Odpowiedź na skargę na bezczynność Centralnego Ośrodka Informatyki (COI).pdf 0.43MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.01.2018 11:59 Olga Zawadzka
Pierwsza publikacja:
14.03.2018 16:20 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}