W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skarga na dyrektora COI (dot. procedury udzielania informacji publicznej)

18.08.2017

Treść skargi (pisownia oryginalna):

W dniu dzisiejszym usiłowałem telefonicznie uzyskać od rzecznika prasowego Centralnego Ośrodka Informatyki prostą informację publiczną, jakie jest imię i nazwisko i bezpośredni kontakt do kierownika zespołu ds. serwis desku.

Rzecznik prasowy, nawet nie próbując odpowiedzieć na pytanie, poinformował mnie, że informacji publicznej COI udziela wyłącznie na pisemny wniosek.

Składam skargę na tę procedurę - jest sprzeczna z art. 10 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Skarga nie jest na pracownika COI, lecz na jego dyrektora, ponieważ to on ustalił taką procedurę, dlatego organem właściwym do jej rozpatrzenia jest Minister Cyfryzacji.

Materiały


odpowiedź na skargę na dyrektora COI (dot. procedury udzielania informacji publicznej).pdf 0.44MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
06.11.2017 15:40 Dominika Waligórska
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska
{"register":{"columns":[]}}