W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skarga na działanie systemu e-puap

09.08.2017

Treść skargi (pisownia oryginalna):

Dzień dobry,

Chciałam złożyć skargę na działanie systemu e-puap. Od listopada 2016 roku próbowałam złożyć wniosek w sprawie odnowienia dowodu osobistego, który stracił ważność. Mam profil zaufany, ale niestety kody smsowe nie przychodzą na mój telefon. Próbowałam wielokrotnie uzyskać pomoc w tej sprawie. Jedna moja sprawa została zamknięta ponieważ do systemu weszły poprawki które miały pomóc. Po założeniu drugiej sprawy również nikt mi nie pomógł. Prawdopobnie problemem jest to że próbuję uzyskać kody smsowe na angielski nr telefonu ale nikt niestety nie chce mi pomóc a moje zgłoszenia są zamykane. Próbowano mnie zbywać że to wina mojego operatora ale to nie prawda bo kody z banku i innych stron zawsze przychodziły a mój operator - O2 zaprzeczył żeby blokował jakiekolwiek smsy. Bardzo proszę o zareagowanie w tej sprawie.

Materiały


odpowiedź na skargę na działanie systemu e-puap.pdf 0.43MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
06.11.2017 15:44 Dominika Waligórska
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska
{"register":{"columns":[]}}