Ws.terminu rozwiązania zgłoszenia przez COI oraz niedziałającą usługę unieważnienie dowodu
06.10.2017
Treść skargi (pisownia oryginalna):
Dnia 9.08.2017 chciałem na platformie EPUAP chciałem unieważnić dowód osobisty. Sprawa była dla mnie pilna.
Niestety pojawił się komunikat:
Błąd
Wystąpił błąd podczas logowania do aplikacji. Proszę przejść do strony głównej i spróbować ponownie. Jeśli błąd się będzie powtarzał proszę skontaktować się z wsparciem technicznym.
Skontaktowałem się ze wsparciem technicznym. Zgłoszenie przyjęto.
Następnego dnia zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że "informatycy" mają 20 dni na rozwiązanie problemu.
Na szczęście byłem na miejscu udałem się do urzędu, unieważniłem dowód osobisty.
Minęło 20 dni roboczych, usługa nadal nie działa.
Chciałbym reklamować jakość obsługi i wsparcia.
Materiały
odpowiedź na skargę na COI (termin rozwiązania zgłoszenia oraz niedziałającą usługę unieważnienie dowodu).pdf 0.44MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 06.11.2017 15:38 Dominika Waligórska
- Pierwsza publikacja:
- 22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska