W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydarzenia w projekcie

GRUDZIEŃ 2021

Warsztaty CPA dla liderów projektowych powered by GovTech Polska

PAŹDZIERNIK 2021

Usługi API dla Elektronicznej Karty Lokalizacji Podróżnego (eKLP)

LIPIEC 2021

Usługa API do zlecania testów w systemie EWP

MAJ 2020

Testowa wersja API dla profilu zaufanego na Portalu Dewelopera CPA.

MARZEC 2020

LUTY 2020

Zakończenie pierwszej inicjatywy - usługa API RNP
 

STYCZEŃ 2020

BeSTi@ w piaskownicy – nowe usługi API
 

LISTOPAD 2019

  • 7.11. 2019 podpisano porozumienie z Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Projekt Cyfrowa Piaskownica Administracji uzyskał dofinansowanie z funduszu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w ramach II osi priorytetowej „E-administracja i otwarty rząd”, działanie nr 2.2: „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”.
  • Pojawiły się nowe usługi w Cyfrowej Piaskownicy Administracji
     

PAŹDZIERNIK 2019

21.10.2019 – uruchomiono Portal Współpracy

https://www.gov.pl/cpa

11.10.2019 – projektu CPA został wybrany do dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 

https://cppc.gov.pl/aktualnosci/1661-zakonczenie-oceny-wnioskow-o-dofinansowanie-w-i-rundzie-w-ix-naborze-dla-dzialania-2-2-popc

 

WRZESIEŃ 2019

03.09.2019 – wniosek o dofinansowanie projektu CPA z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa przeszedł pomyślnie weryfikację formalną.

 

SIERPIEŃ 2019

19.08.2019 – wniosek o dofinansowanie projektu został złożony do Centrum Projektów Polska Cyfrowa

07.08.2019 – odbyła się publiczna prezentacja założeń projektu CPA

https://mc.bip.gov.pl/ogloszenia/ogloszenie-o-publicznej-prezentacji-publicznej-zalozen-projektu-cyfrowa-piaskownica-administracji.html

https://cppc.gov.pl/po-polska-cyfrowa/po-pc-ii-os/prezentacje-publiczne/1534-publiczna-prezentacja-zalozen-projektu-cyfrowa-piaskownica-administracji

 

LIPIEC 2019

23.07.2019 – unieważniono postępowanie na usługę wsparcia formalno-prawnego

https://cppc.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-wnioskodawcow-popc/300-uslugi-wsparcia-formalno-prawnego-w-projekcie-cyfrowa-piaskownica-administracji

23.07.2019 – unieważniono postępowanie na usługę  budowy i rozwoju społeczności CPA 

https://cppc.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-wnioskodawcow-popc/301-usluga-budowy-i-rozwoju-spolecznosci-cyfrowej-piaskownicy-administracji

05.07.2019 - ruszył nabór ofert w postępowaniu na usługę budowy i rozwoju społeczności CPA

https://cppc.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-wnioskodawcow-popc/301-usluga-budowy-i-rozwoju-spolecznosci-cyfrowej-piaskownicy-administracji

 

CZERWIEC 2019

19.06 - ruszył nabór ofert w postępowaniu na wykonanie usług wsparcia formalno-prawnego w projekcie

14.06 - Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji zaakceptował założenia realizacji projektu

https://www.gov.pl/web/krmc/protokol3

https://www.gov.pl/web/krmc/ministerstwo-cyfryzacji43

 5.06 - Rada Architektury zarekomendowała do KRMC realizację projektu 

 

MAJ 2019

17.05 - Komitet Sterujący zaakceptował dokument „Założenia Projektu”

 9.05 - temat inwentaryzacji usług API administracji publicznej zaprezentowano podczas spotkania Rady Dyrektorów IT

 

KWIECIEŃ 2019

18.04 - szczegółowa koncepcja projektu została zaprezentowana podczas spotkania Rady Dyrektorów IT

1.04 - Rada Portfela zaakceptowała wizję biznesową projektu

 

{"register":{"columns":[]}}