W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie w sprawie zakupu reklam w Gazecie Polskiej oraz Gazecie Polskiej Codziennie przez Ministerstwo Cyfryzacji

26.10.2017

Marcin Kierwiński, Zapytanie nr 5337

Szanowna Pani Minister,

zgodnie z informacjami podanymi przez czasopismo „Press”( http://www.press.pl/tresc/50016,731-proc_-wzrostu-zysku-mawydawca-_gazety-polskiej-codziennie_) ministerstwa oraz spółki Skarbu Państwa w 2016 r. i 2017 r. wykupiły w „Gazecie Polskiej” oraz „Gazecie Polskiej Codziennie” reklamy. Jak wyliczył Kantar Media w styczniu ubiegłego roku „Gazeta Polska” realizowała zlecenia Skarbu Państwa o wartości 80 tys. zł, a „Gazeta Polska Codziennie” o wartości 20 tys. zł.

W związku z tym uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania.

  1. Ile płatnych materiałów (reklam lub artykułów sponsorowanych) ministerstwo wykupiło w „Gazecie Polskiej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” oraz na portalu niezalezna.pl w 2016 r. oraz w 2017 r.?
  2. Jeżeli resort publikował płatne materiały w przynajmniej jednym z wyżej wymienionych tytułów, uprzejmie proszę opodanie kryteriów, którymi ministerstwo kierowało się, wybierając media.
  3. Jeżeli resort publikował płatne materiały w przynajmniej jednym z wyżej wymienionych tytułów, uprzejmie proszę o podanie kwot, jakie zostały przeznaczone na ten cel w 2016 r. i 2017 r.
  4. Czy resort zawarł umowy z Forum SA, Niezależnym Wydawnictwem Polskim Sp. z o.o. lub Słowem Niezależnym Sp. z o.o na publikację płatnych materiałów w przyszłości? Jeśli tak, na jakie kwoty zostały zawarte takie umowy oraz kiedy wygasają?
  5. Czy w „Gazecie Polskiej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” oraz na portalu niezalezna.pl płatne materiały publikowały nadzorowane przez ministerstwo spółki Skarbu Państwa lub fundacje Skarbu Państwa? Jeżeli tak, proszę również podać kwoty, jakie zostały przeznaczone na ten cel w 2016 r. i 2017 r., liczbę zamieszczonych materiałów oraz kryteria, którymi decydowano się podczas wyboru mediów.

Bardzo proszę o przedstawienie danych w rozbiciu na poszczególne tytuły.

 

Materiały

Odpowiedź na zapytanie w sprawie zakupu reklam w Gazecie Polskiej oraz Gazecie Polskiej Codziennie przez Ministerstwo Cyfryzacji
odpowiedź na zapytanie w sprawie zakupu reklam w Gazecie Polskiej oraz Gazecie Polskiej Codziennie przez Ministerstwo Cyfryzacji.pdf 0.09MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
04.12.2017 14:34 Kinga Graczyk
Pierwsza publikacja:
04.12.2017 14:38 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}