W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Programy promocji 2016-2022

W latach 2018-2022 promowaliśmy 12 branż posiadających potencjał eksportowy i wizerunkowy do budowania silnej i rozpoznawalnej Marki Polskiej Gospodarki. Naszym celem było promowanie rodzimych produktów markowych oraz wzmacnianie wizerunku naszego kraju i polskiej gospodarki na świecie. Zrealizowaliśmy również duże przedsięwzięcia promocyjne na kluczowych imprezach na świecie.

​​​​od lewej 1. logo Funduszy Europejskich - Inteligentny Rozwój, 2. flaga Polski napis Rzeczpospolita Polska, 3. napis Polska i grafika połączone czerwone rąby z kropkami czerwonymi w środku, 4. flaga UE napis Unia Europejska, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Rozwój 12 branż priorytetowych wspieraliśmy w ramach programów promocji zrealizowanych w dwóch turach. Pierwsza tura trwała do końca 2019 r., druga obejmowała lata 2020-2022.

Duże wydarzenia promocyjne

Zorganizowaliśmy także duże wydarzenia promocyjne na największych i najważniejszych targach dla wybranej branży oraz na wystawach światowych, podczas których prezentowaliśmy potencjał polskiej gospodarki. Wszystkim podejmowanym przedsięwzięciom towarzyszyły działania promujące Markę Polskiej Gospodarki oraz umacniające jej pozycję na rynkach zagranicznych.

W 2016 r. zrealizowaliśmy program promocji na targach Cosmoprof 2016 w Bolonii. Został on przygotowany dla branży kosmetycznej w związku z objęciem przez Polskę statusu kraju partnerskiego na targach.

W 2017 r. zrealizowaliśmy program promocji podczas targów Hannover Messe 2017 (Polska była krajem partnerskim tego wydarzenia) oraz podczas Międzynarodowej Wystawy Astana EXPO 2017. Przedsiębiorcom zapewniliśmy wsparcie na udział w targach Hannover Messe oraz w targach organizowanych w Kazachstanie. Źródłem wsparcia dla przedsiębiorców były środki projektu Go to Brand realizowanego przez PARP.

W latach 2018-2019 promowaliśmy branżę sprzętu medycznego podczas targów Medica w Düsseldorfie oraz Arab Health w Dubaju.

W 2020 r., a następnie w 2021 r. planowaliśmy promować branżę IT/ICT oraz polskie gry podczas targów Gamescom w Kolonii. Formuła wirtualna targów w 2020 r. i w 2021 r. uniemożliwiła realizację tych planów. Przedsięwzięcie promocyjne zostało zorganizowane w 2022 r.

W 2022 r. zrealizowaliśmy również działania promocyjne podczas targów Middle East Energy w Dubaju.

Program promocji EXPO 2020

W związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju zrealizowaliśmy program promocji adresowany do przedsiębiorców z sektora MŚP. Program obejmował m.in. organizację Polsko-Emirackiego Forum Gospodarczego oraz Polish Games Show. Program był realizowany do końca 2022 r.

Programy promocji zrealizowaliśmy w ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR).

Program Go to Brand

Równolegle do projektu Brand, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości realizowała projekt „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, Poddziałanie 3.3.3 PO IR. Zapewnił on przedsiębiorcom możliwość otrzymania wsparcia finansowego na udział w działaniach określonych w ww. programach promocji.

Po więcej informacji o zrealizowanych działaniach zapraszamy do poszczególnych zakładek. 

{"register":{"columns":[]}}