W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - obsługa serwisowa i przeglądy oraz bieżące naprawy samochodów służbowych MRiT

18.02.2022

Zaproszenie do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zwanych dalej „usługami serwisowymi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Zasady realizacji współpracy określa wzór umowy,
stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

II. Termin realizacji zamówienia:

Przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

III. Kryteria oceny oferty:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny punktowej w oparciu o kryteria wskazane poniżej:

Lp. Kryterium Waga Sposób wyliczenia punktów w danym kryterium

1. Cena jednej roboczogodziny: 60 % (60 pkt)

najniższa cena jednej roboczogodziny
spośród ofert podlegających ocenie
--------------------------------------------------------- * 100 pkt * 60 % = liczba punktów
cena jednej roboczogodziny badanej oferty

2. Wysokość upustu na materiały eksploatacyjne i części zamienne od cen jednostkowych netto wskazanych przez producenta 40 % (40 pkt)

upust w badanej ofercie
--------------------------------------------------------- *100 pkt * 40 % = liczba punktów
najwyższy upust
spośród ofert podlegających ocenie
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą sumę liczby punktów obu kryteriów.

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotem zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  7. W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

V. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 28 lutego 2022 r.
  2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - usługi serwisowe samochodów” lub w formie papierowej na adres:

Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego
powyżej.

VI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. Niniejsze Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.

VII. INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

VIII. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).

IX. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

  1. Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
    • oczywistych omyłek pisarskich
    • oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

X. OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:

Sławomir Adamek tel. (22) 411 92 11, adres e-mail: slawomir.adamek@mrit.gov.pl

XI. Załączniki:

Materiały

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.11MB
Projekt umowy serwisowej
Projekt​_umowy​_serwisowej.doc 0.10MB
Formularz Ofertowy 1
Formularz​_Ofertowy1.doc 0.04MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Oświadczenie RODO
Oświadczenie​_RODO.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.02.2022 16:28 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - obsługa serwisowa i przeglądy oraz bieżące naprawy samochodów służbowych MRiT 2.0 18.02.2022 16:30 Agata Kubel-Grabau
Zaproszenie do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii 1.0 18.02.2022 16:28 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}